ساخت سامانه جدید شناسایی در روسیه

© Sputnik / Ilya PitalevБеспилотный авиационный комплекс воздушной разведки в экспозиции выставки II Военно-научной конференции "Роботизация Вооруженных сил РФ"
Беспилотный авиационный комплекс воздушной разведки в экспозиции выставки II Военно-научной конференции Роботизация Вооруженных сил РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2023
اشتراک
روسیه مجموعه جدید شناسایی و حمله به نام "گرانات" (Granat) را ساخته که برای انجام ماموریت ها در مناطق شهری و صعب العبورطراحی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را دفتر طراحی اپتیک –مکانیکی "آسترون" (Astron) اطلاع داده است.
در خبر منتشره آمده است:" شرکت ما مجتمع شناسایی اپتیکال ضربتی Granat را ساخته و در حال آزمایش آن است. این مجموعه در ساختار و اهداف خود بسیار شبیه به سامانه "Blockpost" است، اما در محدوده نوری عمل می کند. این مجموعه برای جستجوی اهداف مختلف، انجام شناسایی بیشتر و انهدام اهداف با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین طراحی شده است".
در آنجا خاطرنشان کردند که یکی از ویژگی های سامانه جدید، قرار دادن دستگاه رله سیگنال بر روی یک پهپاد جداگانه است. این دستگاه در شرایطی که دید مستقیم وجود ندارد، دریافت و انتقال پایدار دستورات از یک پهپاد شناسایی به تابلوی کنترل را تضمین می کند. در این سازمان افزودند: چنین تلفیقی باعث افزایش ایمنی اپراتور و افزایش برد مجموعه می شود.
Квазимачта - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2023
"کلاشنیکف" سامانه شناسایی بدون سرنشین جدیدی را آزمایش کرد
در اوایل ماه دسامبر، اطلاع حاصل شد که روسیه مجموعه کوچک ضد پهپادی "آنتی درون" (Antidron) را طراحی کرده است که برای شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین طراحی شده است. این محصول می تواند پهپادها به اندازه یک کبوتر را در هر زمانی از روز شناسایی کند.
در ماه اکتبر دفتر طراحی اپتیک –مکانیکی "آسترون" از ایجاد اولین عینک FPV (first-person view) ساخت روسیه برای بازتولید تصاویر ویدیویی از دوربین های پهپاد صحبت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала