بهادری‌جهرمی: بیش از یک میلیون و 800 هزار مسکن در حال ساخت است

© IRNAعلی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2023
اشتراک
سخنگوی دولت ایران گفت: بیش از یک میلیون و 800 هزار مسکن در حال ساخت و ساز در سطوح مختلف، اعم از روستایی، حمایتی، شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده و یا زمین‌هایی خودمالکی، در حال ساخت و ساز است.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فارس، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران امروز چهارشنبه (۲۹ آذر) در گفت‌و‌گوی تلویزیونی گفت: در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار وام ودیعه مسکن در عموم نقاط کشور به میزان دو برابر به بالا تعیین شد.
وی درباره میزان نرخ رشد تولید مسکن در دولت سیزدهم نیز، اظهار کرد: طبق آخرین آماری که از وزارت راه و شهرسازی دارم، بیش از یک میلیون و 800 هزار مسکن در حال ساخت و ساز در سطوح مختلف، اعم از روستایی، حمایتی، شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده و یا زمین‌هایی خودمالکی، در حال ساخت و ساز است.
سخنگوی دولت تصریح کرد: ممکن است مسکنی در شرف تکمیل باشد، مانند مسکن‌هایی که در سفرهای استانی آقای رئیس‌جمهور می‌بینید، مثلا در سفری که به کرج داشتند، بیش از 4 هزار مسکن افتتاح شد، هر هفته در سفرهای استانی که آقای رئیس‌جمهور و یا وزیر راه و شهرسازی و دیگر وزرا دارند، افتتاح‌ طرح‌های جدید را نیز داریم.
بهادری‌جهرمی تأکید کرد: لذا، این نرخ رشد اقتصادی در حوزه مسکن نتیجه فعال شدن مسیر است که امیدواریم انشاءالله با توجه به افزایش تسهیلات مسکن، سرعت ساخت مسکن قابل قبول‌تر شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала