"بر اساس شرایط مسکو": سیگنال پوتین باعث نگرانی غرب شد

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2023
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشست مسئولان وزارت دفاع روسیه در مسکو اعلام کرد روسیه برای مذاکره درباره اوکراین بر اساس "منافع خود" آماده است که برای غرب روشن کرد که انعقاد توافق‌های صلح فقط بر اساس شرایط روسیه امکان‌پذیر است.
به گزارش اسپوتنیک، آنتون روشا (Антун Роша) تحلیلگر نشریه Advance چاپ کرواسی این مطلب را اعلام کرد.
این تحلیلگر ضمن ابراز عقیده خود نوشت: "البته، با قضاوت بر اساس اظهارات، می توان فرض کرد که روسیه آماده امتیاز دادن در مورد هیچ چیزی نیست، به این معنی که تنها موضوع مذاکره با آن پایان درگیری مسلحانه با شرایط مسکو خواهد بود."
روشا همچنین خاطرنشان کرد که متحد اصلی اوکراین، ایالات متحده، هنوز کیف را برای مذاکره تحت فشار قرار نداده زیرا هنوز می تواند از این درگیری منافعی را به دست آورد".
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2023
رسانه: اوکراین شانس کمی برای تصاحب سرزمینی را دارد
این کارشناس در پایان می نویسد:" تنها زمانی که واشنگتن ببیند که روسیه از وضعیت فعلی بیرون آمده، قوی‌تر و مسلح‌تر می‌شود و می‌تواند به راحتی کنترل تمام اوکراین را در دست بگیرد، ایالات متحده بلافاصله به کی‌یف دستور خواهد داد که زمان مذاکره با مسکو فرا رسیده است".
روز قبل، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، درباره وضعیت اوکراین گفت که اگر می‌خواهند مذاکره کنند، بگذار مذاکره کنند، اما روسیه بر اساس منافع خود این کار را انجام خواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала