نامزد ریاست جمهوری آمریکا: اوکراین باید مناطق شرقی را برای حل و فصل درگیری با روسیه واگذار کند

© AP Photo / Alex Brandonویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا
ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2023
اشتراک
ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد کی یف برای حل و فصل درگیری خود با روسیه باید بخش های شرقی اوکراین را واگذار کند.
به گزارش اسپوتنیک، راماسوامی در دیدار با رای دهندگان که توسط شبکه تلویزیونی CNN پخش شد، گفت "من یک توافق معقول را پیشنهاد می کنم که حفظ حاکمیت اوکراین را فراهم کند اما با برخی از گذشت های ارضی و واگذاری مناطق شرقی که جمعیت روسی زبان در آنجا زندگی می کنند و دادن این تعهد که اوکراین در ناتو پذیرفته نخواهد شد، اما فقط اگر پوتین (ولادیمیر رئیس جمهور روسیه) از اتحاد نظامی با چین خارج شود.
این سیاستمدار گفت که درگیری در اطراف اوکراین منافع ایالات متحده را به پیش نمی برد و خطر وقوع جنگ جهانی را افزایش می دهد.
پرچم آمریکا روی ماشین کنسولگری امریکا در شانگهای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2023
گزارش و تحلیل
آیا آمریکا وارد مذاکره درباره اوکراین می شود یا در سراسر اروپا جنگ آغاز می کند؟
همه پرسی در مورد ورود جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و استان های خرسون و زاپاروژیه به فدراسیون روسیه از 23 تا 27 سپتامبر 2022 برگزار شد. بر اساس نتایج پردازش 100٪ آرا در جمهوری خلق دونتسک، 99.23٪ از رای دهندگان ، در جمهوری خلق لوهانسک 98.42٪، در استان خرسون 87.05٪ و در استان زاپاروژیه 93,11% از مردم به پیوستن به فدراسیون روسیه رای دادند. . در 30 سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کرملین از نتایج این همه پرسی خبر داده و پس از آن توافق نامه هایی را با سران آنها در مورد پذیرش این مناطق به روسیه امضا کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала