- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انتقاد وزارت امور خارجه روسیه از اینکه آمریکا، مسکو را مجبور به مذاکره با کی یف خواهد کرد

© Sputnik / Наталья Селиверстоваساختمان وزارت خارجه روسیه
ساختمان وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.12.2023
اشتراک
وزارت امور خارجه این بیانیه را که ایالات متحده مسکو را مجبور خواهد کرد تا با کی یف صحبت کند، بیهوده خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، اظهارات مبنی بر اینکه ایالات متحده می‌خواهد روسیه را وادار به مذاکره با اوکراین بر اساس شرایط کی‌یف در سال 2024 کند، "یک مزخرف دیگر" است.
پیش از این، جاناتان فاینر، معاون مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا گفت که ایالات متحده می خواهد اطمینان حاصل کند که روسیه در سال 2024 باید با اوکراین بر اساس شرایط کی‌یف مذاکره کند.
زاخارووا گفت: مثل یک حرف مزخرف دیگر. شاید فاینر به سادگی فراموش کرده باشد که به معنای واقعی کلمه قبل از این گفته است که لازم است جنگ را تا پایان پیروزمندانه به راه انداخت، همانطور که می گوییم "تا آخرین اوکراینی"، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که ایالات متحده وضعیت اوکراین را به آن تبدیل کرد. هیچ کس نمی داند جاناتان فاینر چه نوع مذاکره ای با اوکراین بر سر شرایط کی‌یف در سر دارد. همچنین مشخص نیست که او در مورد چه چیزی صحبت می کند.
وی تاکید کرد: به نظر من آنها باید چیزی را در درون خود خرد کنند، به نوعی موقعیت آمریکایی خود را دوباره فهرست کنند و به نحوی واضح تر آن را بیان کنند، زیرا قبل از آن فقط غرغرهایی در مورد "میدان نبرد"، "پیروزی" شنیده بودیم که "قرار است برای کی‌یف اتفاق بیفتد" ، "شکست استراتژیک روسیه" را آنها همچنان به زبان می آوردند...بگذارید در درون خود تعیین کنند که چه می خواهند، با در نظر گرفتن واقعیت ها... و سپس شروع به فرمول بندی مفهومی چیزی کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала