"پاسخ سخت" به زلنسکی درباره این فاجعه هشدار داده شد

© AP Photo / Evan Vucciولادیمیر زلنسکی
ولادیمیر زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2023
اشتراک
ارتش اوکراین ممکن است به زلنسکی حمله کند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با یک کانال یوتیوب گفت که ارتش اوکراین ممکن است علیه ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور شورش کند.
او گفت: "غرب دیگر به او نیازی ندارد، او تبدیل به مایه شرمساری و مسئولیت شده است. من فکر می کنم که اگر او تشکیلات نظامی را در دست بگیرد، به او ضربه می خورد که منجر به تضعیف سیاسی زلنسکی می شود."
به گفته این نظامی سابق، در نتیجه سیاست‌های رژیم کی یف، اوکراین با بحران‌های متعددی مواجه شده و در رهبری سیاسی انشعاب ایجاد شده است. ریتر توضیح داد که رئیس جمهور نمی خواهد مسئولیت را بپذیرد، بنابراین سعی دارد تقصیر شکست ها را به گردن دیگران بیندازد. اکنون هدف اصلی او ژنرال والری زالوژنی و نیروهای مسلح اوکراین است، اما در نهایت این تنها به تضعیف ارتش اوکراین منجر می شود.
او در پایان گفت: "من فکر می کنم زنده ماندن زلنسکی در سال جاری دشوار خواهد بود."
اخیرا رسانه های اوکراینی به طور فزاینده ای در مورد رویارویی فزاینده بین زلنسکی و زالوژنی نوشته اند. گفت و گوی فرمانده کل قوا با مجله اکونومیست سر و صدای زیادی به پا کرد و وی اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین به بن بست رسیده است. این اظهارات انتقادات تند رئیس دولت را برانگیخت و وی در تکذیب آن عجله کرد.
Рабочие устанавливают герб Украины на монумент Родина-мать в Киеве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2023
"هشدار موجه"؛ رسانه ها از ضربه جدی به اوکراین خبر دادند
علاوه بر این، سال گذشته نشریات محلی گزارش دادند که زلنسکی می خواهد زالوژنی را از سمت فرماندهی کل برکنار کند زیرا او را به عنوان رقیب در انتخابات ریاست جمهوری می بیند.
خود رئیس رژیم کی یف در مصاحبه اخیر با روزنامه انگلیسی، تلاش ارتش برای درگیر شدن در سیاست را اشتباهی بزرگ خواند. رسانه ها این را حمله مستقیم به زالوژنی و به رسمیت شناختن واقعی درگیری بین آنها دانستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала