پوتین دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری "راسیا سیودنیا"(روسیه امروز) را تبریک گفت

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری "راسیا سیودنیا" را تبریک گفت
پوتین دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری راسیا سیودنیا را تبریک گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2023
اشتراک
رئیس‌جمهور روسیه: این گروه "یک تیم بزرگ از متخصصان با استعداد را متحد می‌کند که به سرعت و با اطمینان رویدادها را در کشور و جهان پوشش می‌دهند".
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، دهمین سالگرد فعالیت گروه رسانه‌ای بین‌المللی "راسیا سیودنیا" (روسیه امروز) را به کارکنان این رسانه تبریک گفت و خاطرنشان کرد که این گروه "یک تیم بزرگ از متخصصان با استعداد را متحد می‌کند که به سرعت و با اطمینان رویدادها را در کشور و جهان پوشش می‌دهند".

در تلگرام پیام تبریک آمده است: مایه خرسندی است که سنت های خلاق پیشینیان خود - روزنامه نگاران مشهور، خبرنگاران، ویراستاران، مترجمان، روزنامه نگاران، را شایسته ادامه می دهید. سخاوتمندانه تجربه و دانش خود را با کارمندان جوان به اشتراک می گذارید.

رئیس‌جمهور ابراز اطمینان کرد که این گروه رسانه‌ای همچنان کیفیت کار خود را بالا نگه می‌دارد و جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشتازان شناخته شده در فضای خبر رسانی داخلی و بین‌المللی حفظ خواهد کرد.
میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه نیز دهمین سالگرد تاسیس گروه رسانه ای "راسیا سودنیا" را تبریک گفت و برای آن ایده های خلاقانه جدید، موفقیت، پیروزی و شکوفایی آرزو کرد.
نخست وزیر روسیه تاکید کرد که این گروه رسانه ای "با اطمینان از جایگاه پیشرو برخوردار است و استانداردهای ژورنالیستی بالایی را در فضای رسانه ای کشورمان و فراتر از آن تعیین می کند" و "منابع خبری آن به صورت شبانه روزی با اطلاعات موثق و عینی در مورد مهمترین رویدادها در سراسر جهان به ده ها زبان ازمخاطبان گسترده ای در بین خوانندگان و شنوندگان رادیو برخوردار هستند."
میشوستین خاطرنشان کرد: " راسیا سودنیا " یک تیم حرفه ای از سردبیران، روزنامه نگاران، مقاله نویسان، خبرنگاران و فیلمبرداران است که مطالب آن را روزانه صدها هزار نفر خوانده و گوش می دهند. نظرات مختلفی در برنامه های شما شنیده می شود و این به مخاطب کمک می کند تا خودش نتیجه بگیرد.
وی افزود: بیش از صد شریک بین المللی از جمله خبرگزاری ها، شبکه های تلویزیونی و دانشگاه ها در پروژه های بزرگ این گروه رسانه ای مشارکت دارند و استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها این امکان را به آن می دهد تا محتوای با کیفیت بالا و تقاضا در انواع مختلف فرمت های مدرن - شبکه های اجتماعی و برنامه های تلفن همراه تولید کند.
گروه رسانه ای بین المللی "راسیا سودنیا " منابع اطلاعاتی روسی زبان: RIA Novosti، radio Sputnik، PRIME، InoSMI، Baltnews، Ukraine.ru، Social Navigator، KOT و Arctic.ru را متحد می کند. خبرگزاری بین المللی و رادیو "اسپوتنیک" در خارج از کشور آنرا نمایندگی می شود.
یکی از محصولات اصلی این گروه رسانه ای، فیدهای خبری به زبان های روسی، انگلیسی، چینی، اسپانیایی، عربی و فارسی است. "راسیا سودنیا" بزرگترین تولید کننده محصولات خبری روسیه است که برای مخاطبان بین المللی، جامعه تجاری و کارآفرینی، سازمان های دولتی و طیف گسترده ای از کاربران در نظر گرفته شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала