تلاش ایران برای افزایش حجم تبادلات اقتصادی خود با قطر

© Photo / IRNAپرچم های ایران و قطر
پرچم های ایران و قطر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2023
اشتراک
رئیس مرکز امور بین‌الملل وزارت نیرو ایران اعلام کرد در حال حاضر میزان صادرات کالا و تجهیزات به کشور قطر حدود 200 میلیون دلار است و تلاش داریم این عدد را به یک میلیارد دلار افزایش دهیم.
به گزارش اسپوتنیک، مجتبی اکبری در آئین افتتاح نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر با اشاره به سابقه برگزاری کمیسیون‌های همکاری‌ مشترک اقتصادی ایران و قطر، گفت: هشتمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر سال گذشته در دوحه برگزار شد که با مصوبات بسیار مهمی همراه بود. بندهایی از این مصوبات اجرایی شد و ما درصدد هستیم بخشی از بندهای مصوبات را پایش کنیم و بتوانیم کمیته‌ای را تشکیل دهیم تا از این طریق مصوبات و تفاهمات انجام شده به سرانجام برسد.
دوحه، پایتخت قطر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.11.2023
رایزنی مقامات ایران و قطر درباره تسهیل صدور ویزای بازرگانان ایرانی
رئیس مرکز امور بین الملل وزارت نیرو ایران اظهار کرد: در حال حاضر میزان صادرات کالا و تجهیزات به کشور قطر حدود 200 میلیون دلار است و تلاش داریم با تعامل و همکاری کشور قطر، این عدد را به یک میلیارد دلار افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تسهیل و بهبود روابط تجاری، تولید مشترک تجهیزات، کالا و خدمات و توجه ویژه به انتقال دانش فنی از جمله موارد همکاری بین دوطرف است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала