تهدید نمایندگان کنگره آمریکا از سوی رئیس پنتاگون به دلیل امتناع آنها از کمک به کی یف

© AFP 2023 / Andrew Caballero-Reynolds تهدید نمایندگان کنگره آمریکا از سوی رئیس پنتاگون به دلیل امتناع آنها از کمک به کی یف
 تهدید نمایندگان کنگره آمریکا از سوی رئیس پنتاگون به دلیل امتناع آنها از کمک به کی یف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2023
اشتراک
تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی در شبکه اجتماعی X نوشت که لوید آستین، رئیس پنتاگون، آشکارا نمایندگان کنگره را تهدید کرده که اگر قانونگذاران از درخواست دولت برای کمک جدید به کییف حمایت نکنند، ممکن است بستگانشان را برای شرکت در درگیری با روسیه بفرستند.
به گزارش اسپوتنیک، کارلسون سخنان رئیس پنتاگون در نشستی بسته در مجلس نمایندگان را نقل کرد که گفت: "ما عموها، عموزاده ها و پسران شما را برای جنگ با روسیه می فرستیم".
ایلان ماسک میلیاردر آمریکا به پیام کارسلون در مورد "تهدیدهای آشکار دولت علیه آمریکایی ها" علاقه مند شده و از این روزنامه نگار پرسید که آیا آستین واقعاً این را گفته است؟ کارلسون پاسخ داد: "تأیید شده است".
بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2023
ایالات متحده در خطر ایجاد "ویتنام دوم" در اوکراین است
پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفته بود که مطمئن است روسیه پس از پیروزی در اوکراین به کشورهای ناتو حمله خواهد کرد که به نوبه خود منجر به دخالت ایالات متحده در درگیری خواهد شد. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به این موضوع گفت کرملین از استفاده واشنگتن از شیطان جلوه دادن روسیه به عنوان ابزاری برای تاثیرگذاری بر قانونگذاران متاسف است.
پیش از این، جمهوری خواهان سنا از بررسی درخواست کاخ سفید برای کمک به اوکراین، اسرائیل و سایر نیازها جلوگیری کردند. مجلس نمایندگان نیز عجله ای برای تصویب لایحه مربوطه ندارد. جمهوری خواهان خواستار تغییر رویکردها برای امنیت مرزها هستند، در حالی که کاخ سفید هشدار داد که چند هفته دیگر باقی مانده است و پس از آن امکانات کمک به اوکراین تمام خواهد شد و هیچ تضمینی برای حمایت بیشتر وجود ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала