ولادیمیر پوتین وارد ابوظبی شد + تصاویر

پوتین در ابوظبی
پوتین در ابوظبی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2023
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وارد ابوظبی، پایتخت امارات شد و در آنجا با محمد بن زاید آل نهیان، رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرار است پوتین و آل نهیان در مورد وضعیت و چشم انداز توسعه بیشتر همکاری های روسیه و امارات گفتگو کنند؛ همچنین در دستور کار موضوعات بین المللی جاری با تاکید بر وضعیت منطقه خاورمیانه خواهد بود.
رئیس جمهور روسیه پس از لحظاتی وارد کاخ قصر الوطن شد و در آنجا با محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی گفتگو خواهد کرد. خودروی رهبر روسیه در مسیر حرکت از فرودگاه توسط یک اسکورت سواره نظام همراه بود؛ در بدو ورود، یک رگبار توپخانه شلیک شد. پس از مراسم رسمی استقبال، طبق پروتکل، مراسم تصویربرداری و معارفه هیئت ها برگزار شد.
رهبر روسیه را هیئتی شامل سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه، آندری بلوسف معاون اول نخست وزیر روسیه، دنیس مانتوروف وزیر صنعت و تجارت، الکساندر نواک معاون نخست وزیر، الویرا نابیولینا رئیس بانک مرکزی ، یوری بوریسوف رئیس روس کوسموس، الکسی لیخاچف رئیس روس اتوم و همچنین نمایندگانی از جامعه تجاری حضور دارند.
این دومین نشست رهبران در سال جاری خواهد بود؛ جلسه قبلی در ماه ژوئن در حاشیه مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ برگزار شد که در آن امارات متحده عربی در جایگاه افتخاری "کشور مهمان" حضور داشت.
پوتین پس از مذاکرات در ابوظبی راهی ریاض می شود و قرار است با محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد و رئیس شورای وزیران عربستان سعودی دیدار کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала