گزارش و تحلیل

دستاورد علمی بی نظیر ایران در علم پزشکی

© Sputnikدکتر بهنام شکیبایی جراح فک و صورت و محقق ایرانی
دکتر بهنام شکیبایی جراح فک و صورت  و محقق ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2023
اشتراک
روش نوین درمانی محقق ایرانی استاندارد اول دندانپزشکی دنیا میشود
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران روش درمانی نوین یک محقق ایرانی برای نخستین بار به‌ عنوان استاندارد اول دندانپزشکی در آمریکا معرفی می‌شود.
نشریه تخصصی کامپندیوم به‌عنوان تنها نشریه علمی و آموزشی در دندانپزشکی که وظیفه مدیریت سیستم امتیاز بازآموزی آمریکا و اعلام استاندارد در روش های درمانی نوین دندانپزشکی برای همه دندانپزشکان این کشور را برعهده دارد برای اولین بار روش درمانی جدید یک محقق ایرانی را را به‌عنوان استاندارد روز دنیای دندانپزشکی معرفی کرد.
دکتر بهنام شکیبایی جراح فک و صورت و محقق ایرانی بعد از سالها تحقیق و تلاش در آلمان و آمریکا سرانجام توانست شیوه نوین درمانی میکروسکوپی ایمپلنت را به ثبت برساند و با انجام این تحول بنیادی در درمان بیماران موفق شد طبق اعلام نشریه کامپندیوم آن را به عنوان استاندارد روز آمریکا به ثبت برساند.
© Sputnikدکتر بهنام شکیبایی جراح فک و صورت و محقق ایرانی
دکتر بهنام شکیبایی جراح فک و صورت  و محقق ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2023
دکتر بهنام شکیبایی جراح فک و صورت و محقق ایرانی
این تکنیک درمانی که ایمپلنتولوژی میکروسکوپی و دیجیتال نام دارد که چندین تکنیک جراحی از جمله پروتز را شامل می شود و این پزشک ایرانی پیش از این نیز با این شیوه درمانی به عنوان بهترین جراح لثه آلمان معرفی شده بود.
طبق اعلام نشریه کامپندیوم ،این روش و پروتکل جدید درمانی از سال ۲۰۲۴ به استاندارد اول کشور آمریکا تبدیل خواهد شد و به این ترتیب یک محقق ایرانی با ثبت طرح فوق موفق به شکست انحصار علمی در این رشته را که تماما در اختیار آمریکا بود گرديد.
این محقق ایرانی که ابداعات و تحقیقات بسیاری در زمینه درمان‌های های میکروسکوپی ایمپلنت در ۱۵ سال اخیر در سطح جهانی ارائه کرده و جوایز متعدد علمی را مانند، جایزه برترین جراح لثه آلمان و جایزه کنگره دندانپزشکی میکروسکوپی آمریکا را نیز از آن خود کرده است، این بار مقاله علمی اش با ارائه یک پروتکل کامل درمانی که شامل کشیدن کم تهاجمی دندان، بازسازی حفره خالی دندان، جراحی میکروسکوپی ایمپلنت، جراحی میکروسکوپی پلاستیک اطراف ایمپلنت و ساخت و تحویل روکش تمام سرامیک دیجیتال ایمپلنت با دقت میکروسکوپی می شود، در نشریه کامپندیوم منتشر شده است
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала