- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

فرار نظامیان نیروهای مسلح اوکراین از روستای آرتیوموفسکویه + ویدئو

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر نبردها در شهر آرتیوموفسک
نبردها در شهر آرتیوموفسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2023
اشتراک
نیروهای هوابرد همچنین سنگرهای اصلی و سلاح های آتش نیروهای امنیتی اوکراین را کشف کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه به اسپوتنیک گفت که یگان های اوکراینی در روستای آرتیوموفسکویه در جمهوری خلق دونتسک متواری شدند و مجروحان و کشته ها را پشت سر گذاشتند.
نماینده وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد: "در حین حمله به روستا، دشمن با رها کردن مجروحان و کشته شدگان متواری شد، برخی از شبه نظامیان سلاح های خود را زمین گذاشتند و تسلیم شدند".
رزمندگان چترباز گروه نیروهای جنوبی، در حین شناسایی مواضع نیروهای مسلح اوکراین از هوا، موفق شدند سیستم دفاعی نیروهای مسلح اوکراین را در آرتیوموفسک و در نزدیکی های روستا مشخص کنند. نیروهای هوابرد همچنین سنگرهای اصلی و سلاح های آتش نیروهای امنیتی اوکراین را کشف کردند.
در نتیجه آتشباری، توپخانه این گروه مواضع تیراندازی توپخانه نیروهای مسلح اوکراین را سرکوب و پست های کنترل در معرض دید را منهدم کرد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هواپیماهای تهاجمی مواضع و استحکامات مستحکمی را که شبه‌نظامیان در آن پنهان شده بودند، هدف قرار دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала