دبیرکل ناتو: باید برای اخبار بد از اوکراین آماده شویم

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг отвечает на вопросы журналистов после заседания Совета Россия - НАТО в Брюсселе
Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг отвечает на вопросы журналистов после заседания Совета Россия - НАТО в Брюсселе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2023
اشتراک
دبیرکل ناتو اعلام کرد: "وضعیت در میدان اوکراین ممکن است به دلیل کمک های ناکافی غرب بدتر شود".
به گزارش اسپوتنیک، ینس استوتنبرگ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آلمانی Das Erste گفت:" ما باید خود را برای اخبار بد آماده کنیم. درگیری ها مرحله به مرحله ایجاد می شود. اما ما باید از اوکراین در شرایط بد و خوب حمایت کنیم."
استولتنبرگ همچنین اعتراف کرد که اعضای ناتو قادر به پاسخگویی به افزایش تقاضا برای مهمات نیستند. به گفته وی، اوکراین در "وضعیت بحرانی" قرار دارد.
پس از سوال مصاحبه کننده در مورد اینکه نیروهای مسلح اوکراین در چنین شرایطی چگونه باید عمل کنند، دبیرکل ناتو "تصمیم این موضوعات پیچیده عملیاتی را به اوکراینی ها و رهبری نظامی آنها واگذار کرد."
مسکو بارها اعلام کرده است که کمک های نظامی غرب برای اوکراین نوید خوبی ندارد و تنها درگیری را طولانی می کند، در حالی که حمل و نقل با سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
پیشتر ولادیمیر پوتین گفته بود که ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین هیچ نتیجه ای نداشته است. رئیس جمهور روسیه با ابراز اطمینان از انجام تمامی وظایف، تاکید کرد: "روسیه با آرامش به سمت دستیابی به اهداف خود در عملیات ویژه حرکت می کند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала