تحسین رئیس پنتاگون به خاطر صداقتش

© AP Photo / J. Scott Applewhiteتحسین رئیس پنتاگون به خاطر صداقتش
تحسین رئیس پنتاگون به خاطر صداقتش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2023
اشتراک
دیمیتری مدودف از آستین برای نام بردن دلیل واقعی کمک به کی‌یف تمجید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، دیمیتری مدودف، از لوید آستین، رئیس پنتاگون به دلیل نام بردن دلیل واقعی کمک به کی‌یف یعنی توسعه مجتمع نظامی-صنعتی ایالات متحده، تمجید کرد.
پیش از این، آستین که در مجمع دفاع ملی ریگان در کالیفرنیا صحبت می کرد، گفت که ایالات متحده در حال انجام بزرگترین مدرن سازی پایگاه صنعتی دفاعی خود در چند دهه اخیر است و همچنین بودجه تولید مهمات را به دلیل میزان بالای مصرف آنها در اوکراین افزایش داده است. رئیس پنتاگون خاطرنشان کرد که حدود 50 میلیارد دلار برای نوسازی پایگاه صنعتی دفاعی هزینه خواهد شد.
مدودف نوشت: آستین وزیر دفاع آمریکا یک راز نظامی را فاش کرد. ژنرال که مردی صریح و ساده دل بود، از نام بردن دلیل مشارکت آمریکا در درگیری روسیه و اوکراین ابایی نداشت. نه، این کمکی به شهروندان در حال مرگ یا ناپدید شدن کشوری از نقشه جهان نیست. نه، این مبارزه برای دموکراسی علیه استبداد نیست. و نه، این حتی یک رویارویی با روسیه برای کاهش توان دفاعی آن نیست. این نیاز به مدرن سازی صنایع دفاعی ایالات متحده است....
نایب رئیس شورای امنیت روسیه نیز آستین را "فردی صادق" خواند.
مدودف تاکید کرد: به نظر می رسد همه چیز برای سفارش محصولات دفاعی برای افزایش تولید کالاهای نظامی و ایجاد شغل است. و شاید در سودهای کلانی که شرکت های نزدیک به دولت جو بایدن (رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا) از این امر به دست آورند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала