کرملین درباره از سرگیری درگیری ها در نوار غزه اظهار نظر کرد

© Sputnikسرباز اسرائیلی در نوار غزа
سرباز اسرائیلی در نوار غزа - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2023
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اظهار داشت کرملین ترجیح می دهد اخبار مربوط به تمدید آتش بس بشردوستانه در نوار غزه را ببیند، اما با وجود از سرگیری درگیری ها، مسکو به تماس ها برای آزادی گروگان های باقی مانده تبعه روسیه ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما البته ترجیح می‌دهیم اخباری در مورد تمدید دوباره آتش بس بشردوستانه ببینیم؛ اینطور به نظر ما می رسید با توجه به ابعاد فاجعه انسانی که در حال حاضر غزه در از سر می گذراند و با در نظر گرفتن پایان نیافتن روند آزادی گروگان ها، این کار مناسب‌تر و مصلحت تر باشد. اما با وجود از سرگیری عملیات نظامی، ما به تلاش‌ها و تماس‌های خود با همه طرف‌های ذیربط ادامه می‌دهیم تا شهروندان روس باقی مانده در آنجا را آزاد کنیم".
اوضاع در نوار غزه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2023
گزارش و تحلیل
دلایل شروع مجدد حمله های اسرائیل به غزه
صبح روز اول دسامبر، سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل اعلام کرد که حماس آتش بس در نوار غزه را نقض کرده و به سمت خاک اسرائیل آتش گشوده و در این رابطه ارتش درگیری ها را در این منطقه از سر گرفته است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت نوار غزه، در سه ساعت اول پس از پایان آتش بس، 32 فلسطینی قربانی حملات اسرائیل شدند و ده ها نفر زخمی شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала