- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله جنگنده های روسیه به تجهیزات ارتش اوکراین + ویدئو

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Штурмовики Су-25 во время репетиции воздушной части парада Победы
Штурмовики Су-25 во время репетиции воздушной части парада Победы - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئویی از حمله جنگنده های سوخو-25 ارتش روسیه به تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئویی را منتشر کرد که در آن نشان می دهد چگونه جنگنده های سوخو-25 در جهت جنوب دونتسک به اهداف نظامی و تجهیزات یگان های اوکراینی حمله می کنند.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: خدمه هواپیمای تهاجمی سوخو-25 نیروی هوافضای روسیه در منطقه عملیات ویژه نظامی به تاسیسات و تجهیزات نظامی یگان های نیروهای مسلح اوکراین در جنوب دونتسک حمله کردند.
در این ویدئو نشان داده می شود که که چگونه خلبانان برای یک ماموریت آماده می شوند و تجهیزات را به کار می گیرند، هواپیما را بازرسی می کنند و به کابین خلبان می روند.
همچنین در ویدئو دیده می شود که هواپیماها در چه ارتفاع پایینی پرواز می‌کنند، با موشک‌های هواپیمای هدایت‌نشده شلیک می‌ کنند، سپس تله‌های حرارتی را رها می‌کنند و بلافاصله مکان را ترک کرده و به فرودگاه بازمی‌گردند.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: در نتیجه عملیات نظامی، مواضع استتار شده میدانی و خودروهای زرهی نیروهای مسلح اوکراین منهدم شد. پس از انجام ماموریت های نظامی، متخصصان مهندسی و فنی وظایف خود را برای نگهداری هواپیما و آماده سازی هواپیما برای ماموریت بعدی انجام دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала