پنج اوباش متواری و سابقه دار جنوب تهران دستگیر شدند

© Photo / IRNAدستگیری گروه محرک اغتشاشات در استان فارس
دستگیری گروه محرک اغتشاشات در استان فارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2023
اشتراک
رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در ادامه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در محلات جنوب تهران و دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش متواری و سابقه دار جنوب تهران در این منطقه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ سعید راستی اظهار داشت: در راستای مطالبات و درخواست مردمی، طرح‌های اقتدار در برخورد با اراذل و اوباش با مشارکت رده‌های تخصصی و انتظامی در محلات جنوب تهران از هفته گذشته آغاز و ادامه دارد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح در پاسخ به درخواست‌های مردمی در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: تیم‌های مختلفی از مأموران این پلیس ضمن اجرای طرح در محلات هرندی، شوش و مولوی، ۵ تن از اراذل و اوباش تحت تعقیب و سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.
 دستگیری متهمان اصلی کلاهبرداری و پولشوئی ۱۰۰۰ میلیاردی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2023
دستگیری متهمان اصلی کلاهبرداری و پولشوئی ۱۰۰۰ میلیاردی در ایران
وی تصریح کرد: پلیس هرگونه بی نظمی و نقض قانون و حقوق شهروندی را چشم‌پوشی نکرده و با مسببین و عاملان آن برابر قانون برخورد خواهد کرد.
سرهنگ راستی با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم از پلیس و دستگاه قضائی برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی می‌باشد، خاطر نشان کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم در مراحل آتی این طرح‌ها، برخورد پلیس با اوباش، سخت، قاطع‌تر خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала