نماینده جنبش جهاد اسلامی: شبکه جاسوسی داخل ایران با عملیات طوفان الاقصی شناسایی شد

© Photo / IRNAناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی
ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2023
اشتراک
ناصر ابوشریف گفت: در عملیات طوفان الاقصی مقاومت موفق شد سرورهای اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه بیاورد در این سرور نام بسیاری از جاسوس ها حتی جاسوس‌های داخل جمهوری اسلامی ایران وجود داشت.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فارس، صد و چهارمین نشست ماهیانه جامعه اسلامی مدیران با محوریت تحلیل تحولات غزه برگزار شد. در این نشست ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تشریح تمدید آتش‌بس در کرانه باختری رود اردن، گفت: موضوع اصلی این آتش‌بس مبادله اسرا و ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه است، هدف اصلی مبادله این است که تمام جهان بدانند ما گروگان‌هایی نزد اسرائیل داریم.
وی با بیان اینکه حجم عظیمی از اسرای فلسطینی در اسارات رژیم غاصب قدس و تحت شکنجه‌های شدید هستند، خاطرنشان کرد: در میان اسرا شمار قابل‌توجهی از زنان، کودکان، کهنسالان و بیماران هستند ما به سخنان و مواضع منافقانه غرب می‌رسیم که خواستار آزادی 250 صهیونیست نظامی هستند و این در حالی است که تمام مردم فلسطین را که سال‌هاست در حصر اسرائیل به سر می‌برند، نادیده می‌گیرند.
ابوشریف تصریح کرد: هدف از عملیات طوفان الاقصی، تلاشی برای نقش برآب کردن توطئه علیه فلسطین بود، رژیم صهیونیستی در چارچوب توافق ابراهیم در تلاش برای عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی و اسلامی بود در این توطئه که با محوریت آمریکا و کشورهای عربی صورت گرفت دشمن‌انگاری جمهوری اسلامی ایران را در دستورکار قرار داشت.
نماینده جنبش جهاد اسلامی افزود: دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی بیش از حد تصور است، زیرا تصور نمی‌شد تمام سازمان‌های اطلاعاتی جهان در خواب باشند، پنجاه پایگاه اسرائیل به تسخیر مقاومت درآمد و بسیاری از نظامیان کشته شدند در این عملیات مقاومت موفق شد سرورهای اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه بیاورد، در این سرور نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل جمهوری اسلامی ایران وجود داشت.
نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: رژیم صهیونسیتی این عملیات خود را شمشیرهای آهنین نامید، اما خون کودکان فلسطینی بر آن پیروز شد، این رژیم به دنبال پیروزی است، چون در غیر اینصورت عوامل آن به مسلخ خواهند رفت و پس از جنگ غزه مشکلات داخلی بیشتر می‌شود، تقابل و درگیری میان راست‌گرایان افراطی و سکولارها صورت خواهد گرفت، طرح دین‌گرایان در حکومت شکست خورده و آن‌ها به زور و خشونت متوسل خواهند شد که منجر به درگیری داخلی می‌شود، ما هم‌اکنون به دنبال آتش‌بس دائم هستیم، تا این عملیات تبدیل به یک فتح بزرگ و نابودی رژیم شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала