پوتین: روسیه برای آزادی تمام جهان می جنگد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на заседании Российского оргкомитета "Победа"
Президент РФ Владимир Путин  на заседании Российского оргкомитета Победа - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2023
اشتراک
پوتین: روسیه راه کسانی را که مدعی سلطه بر جهان هستند بسته است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت:این روسیه است که راه کسانی را که مدعی سلطه بر جهان هستند مسدود کرده ، ما برای آزادی کل جهان می جنگیم.
ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود در کلیسای جامع جهانی مردم روسیه گفت: درواقع این کشور ما، روسیه است، همانطور که بارها در تاریخ اتفاق افتاده ، راه کسانی را که امروز ادعای سلطه بر جهان و انحصار آنها را دارند مسدود کرده است.
رئیس جمهور روسیه افزود: ما اکنون برای آزادی نه تنها روسیه، بلکه برای تمام جهان مبارزه می کنیم.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که مسکو هرگونه مداخله خارجی را اقدامی تهاجمی علیه روسیه می داند و بر این اساس به آن پاسخ خواهد داد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: "تاکید می کنم که ما هرگونه مداخله یا اقدام تحریک آمیز خارجی با هدف ایجاد درگیری و مناقشه بین قومیتی و بین مذهبی را اقدامی تهاجمی علیه روسیه، به عنوان تلاشی برای به چالش کشیدن روسیه از طریق افزایش تروریسم و افراط گرایی، به عنوان ابزاری برای مبارزه با روسیه می دانیم، و بر این اساس به این اقدامات واکنش مناسب خواهیم داست."
ولادیمیر پوتین افزود که روسیه کشوری بزرگ و با شاخص های متنوع است، و قدرت، برتری رقابتی و پتانسیل عظیمی در این تنوع فرهنگ، سنت و آداب و رسوم نهفته است.
رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرد: ما باید درس های انقلاب، جنگ داخلی، فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را به خاطر بسپاریم، مردم اکنون هزینه محاسبات اشتباه انجام شده در آن زمان را می پردازند.
ولادیمیر پوتین گفت: "به نظر می رسد که سال ها گذشته است، اما مردم از همه ملیت ها ،حتی کسانی که در قرن بیست و یکم متولد شده‌اند، هنوز، حتی پس از گذشت چند دهه، دارند تاوان محاسبات نادرست آن زمان را می‌پردازند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала