جلسه محرمانه آتی شورای پنتاگون درباره استراتژی نظامی آمریکا در قبال روسیه

CC0 / Pixabay / گنجانده شدن چند شرکت چینی در لیست سیاه پنتاگون+ جزئیات
گنجانده شدن چند شرکت چینی در لیست سیاه پنتاگون+ جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2023
اشتراک
بر اساس سندی که در مجله رسمی دولت آمریکا منتشر شده، شورای سیاست دفاعی پنتاگون هفته آینده جلسات غیرعلنی برگزار خواهد کرد تا درباره استراتژی ارتش آمریکا در قبال روسیه گفتگو کند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس این سند، این دیدارها در روزهای 5 و 6 دسامبر برگزار می شود. همانطور که گفته شد، آنها به "جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارزیابی اطلاعات طبقه بندی شده" اختصاص خواهند داشت، که نتیجه آن باید توسعه توصیه های عملی به پنتاگون در مورد برنامه ریزی استراتژیک و اجرای استراتژی دفاعی فعلی در سطوح جهانی و منطقه ای باشد.
جلسات آتی شامل جلسات توجیهی محرمانه "در مورد تهدیدی که روسیه از هم اکنون تا سال 2050 خواهد داشت" خواهد بود. همچنین، شرکت کنندگان در جلسات غیرعلنی قصد دارند در مورد "اطلاعات محرمانه در مورد اقدامات دریافتی روسیه" در طول عملیات ویژه این کشور در اوکراین بحث کنند.
از جمله سخنرانان در جلسات توجیهی، ساشا بیکر سرپرست معاونت امور سیاسی پنتاگون، مارا کارلین دستیار وزیر دفاع در امور برنامه ریزی استراتژیک و سلست والاندر دستیار وزیر امور امنیت بین الملل هستند.
علاوه بر آنها، ژنرال چارلز براون، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا و ژنرال کریستوفر کاولی، رئیس فرماندهی اروپایی نیروهای آمریکایی قرار است در این جلسات سخنرانی کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала