حملات پهپادی ناموفق اوکراین به 4 استان روسیه

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سامانه ضد هوایی "پانتسیر" حومه مسکو
سامانه ضد هوایی پانتسیر حومه مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2023
اشتراک
وزارت دفاع درباره انهدام پهپادهای اوکراینی در چهار منطقه گزارش داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه صبح یکشنبه 9 پهپاد اوکراینی را بر فراز قلمرو مناطق مسکو، تولا، کالوگا و بریانسک سرنگون کردند و تلاش کی یف برای سازمان‌دهی حملات تروریستی در خاک روسیه متوقف شد.
پیشتر وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که سامانه های پدافند هوایی روسیه شبانه 11 پهپاد اوکراینی را بر فراز مناطق مسکو، تولا، کالوگا و بریانسک سرنگون کردند.
همانطور که سرگئی سابیانین شهردار پایتخت گزارش داد، برخی از پهپادهای سرنگون شده به سمت پایتخت پرواز کردند. او بعداً گزارش داد که پهپاد دیگری که به پایتخت پرواز می کرد درشهر پادولسک در نزدیکی مسکو سرنگون شد. وي تصريح كرد: اين حادثه تلفات جاني و خسارات جدي نداشته است.
فرماندار منطقه مسکو آندری وارابیوف گفت که پس از حمله هواپیمای بدون سرنشین به منطقه مسکو، در سه مورد خسارتی به ساختمان‌های روی زمین وارد شده است، و بر اثر این حوادث کشته یا مجروح وجود ندرد.
وارابیوف در کانال تلگرامی خود نوشت:"شب گذشته، پنج پهپاد توسط نیروهای پدافند هوایی وزارت دفاع بر فراز چهار منطقه شهرداری استان مسکو رهگیری شدند در مناطق شهری نارو-فومینسک، آدینتسووا، رامنسکی و پادولسک. در سه مورد خسارت به ساختمان‌های وارد شد. خوشبختانه این حادثه کشته یا مجروح ندارد.
نیروهای روسی در منطقه کراسنولیمانسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزارت دفاع روسیه: ارتش اوکراین در یک روز تقریباً 700 نفر را از دست داد
صبح امروز، تلاش رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین هواپیما به اهدافی در خاک فدراسیون روسیه متوقف شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала