کاخ سفید محدودیت هایی را برای ارسال تسلیحات به اسرائیل وضع کرد

© AP Photo / Carolyn Kasterآمریکا: اگر ایران از سرگیری مذاکرات وین را به تعویق بیندازد، به دنبال راه های دیگری خواهیم بود
آمریکا: اگر ایران از سرگیری مذاکرات وین را به تعویق بیندازد، به دنبال راه های دیگری خواهیم بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2023
اشتراک
مشاور بایدن گفت که وضع محدودیت هایی را برای ارسال تسلیحات به اسرائیل مجاز می داند.
به گزارش اسپوتنیک، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه با اظهار نظر جو بایدن، رئیس‌جمهور کاخ سفید مبنی بر اینکه تحمیل شرایط برای کمک‌های نظامی "ایده‌ای ارزشمند" است، محدودیت‌هایی برای ارسال تسلیحات به اسرائیل اعمال کرد.
سالیوان در مصاحبه ای با سی بی اس در مورد سخنان قبلی رئیس جمهور در گفتگو با دموکرات های همکار خود گفت که ارائه شرایط برای کمک های نظامی "یک ایده ارزشمند است" و افزود که بایدن به این سؤال پاسخ داد و ایده را پذیرفته است.
در عین حال، سالیوان تاکید کرد که مقامات آمریکایی رویکرد فعلی خود را در مناقشه فلسطین و اسرائیل مؤثر می‌دانند، زیرا امکان دستیابی به نتایجی از جمله بازگشت گروگان‌ها به خانه، توقف موقت خصومت‌ها و تامین تجهیزات و کمک های بشردوستانه به ساکنان نوار غزه را فراهم می‌کند.
سالیوان در پاسخ به سوال مجری که آیا این موضع ایالات متحده به این معنی است که "هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت"، پاسخ داد: "نه، همه ما آنچه او گفت را دیدیم. او این ایده را پذیرفت."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала