تظاهرات گسترده آلمانی ها علیه ارسال تسلیحات به کی یف و حمایت از فلسطین + ویدئو

© AP Photo / Michael Sohnبسته شدن خیابان های منتهی به پارلمان در برلین در مقابل مخالفان قرنطینه
بسته شدن خیابان های منتهی به پارلمان در برلین در مقابل مخالفان قرنطینه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2023
اشتراک
تظاهرات هزاران نفری در برلین برای حل و فصل اوضاع در غزه و اوکراین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، در پایتخت آلمان، تظاهرات اعتراضی که توسط سیاستمدار سارا واگنکنشت سازماندهی شده بود با شرکت هزاران تظاهرکننده علیه ارسال سلاح به اوکراین و برای حل دیپلماتیک مناقشه اوکراین و فلسطین و اسرائیل برگزار شد.
این سیاستمدار که اخیراً از صفوف حزب چپ خارج شده است، در سخنرانی افتتاحیه خود بر روی تریبون دروازه براندنبورگ، دولت این کشور را به اعمال استانداردهای دوگانه در ارزیابی درگیری اوکراین و "بمباران بی رحمانه" در نوار غزه متهم کرد.
وی تاکید کرد: این جنگ باید پایان یابد. و این بسیار مهم است - در همه جهات.
واگنکنشت از هزینه های دولت آلمان برای بوندس وهر و تولید تسلیحات در زمانی که کشور با کمبود معلم، تعطیلی بیمارستان ها و زیرساخت های قدیمی مواجه است، انتقاد کرد.
سازمان دهندگان این تظاهرات، از جمله جنبش سیاسی جدید واگنکنشت، در اعلامیه هایی که بین معترضان توزیع شد، خواستار مذاکرات صلح در همه مناطق درگیری های جهانی شدند. آنها گفتند که اما به جای تنش زدایی و دیپلماسی، دولت فدرال تسلیحات بیشتری از جمله به مناطق جنگ زده عرضه می کند.
تظاهرکنندگان پوسترهایی با نوشته های "نه به جنگ، اسلحه ها را زمین بگذار"، "روس هراسی را متوقف کن"، "آموزش به جای بمب، ناتو و جنگ" و همچنین پرچم هایی که سه رنگ آلمان و روسیه را ادغام کرده بود، حمل می کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала