- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام پیاده نظام اوکراین توسط اپراتورهای پهپادهای انتحاری + ویدئو

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر FPV дрон-камикадзе в руках разведчика Новороссийского десантно-штурмового горного соединения на Запорожском направлении ВСО
FPV дрон-камикадзе в руках разведчика Новороссийского десантно-штурмового горного соединения на Запорожском направлении ВСО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2023
اشتراک
اپراتورهای پهپادهای انتحاری چتربازان تولا، پیاده نظام نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه خبر داد که تیم پهپادی تشکیلات هوابرد گارد تولا دو گروه از پیاده نظام اوکراینی را در منطقه پایگاه عملیات خط مقدم در جهت آرتموفسک شناسایی و منهدم کردند.
در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است: اپراتور متوجه شد که چند نفر از پرسنل نیروهای مسلح اوکراین در حال شلیک اسلحه های سبک در یک پایگاه عملیات خط مقدم هستند و یک پهپاد FPV را برای نابودی آنها فرستاد. دستیار وی به طرز ماهرانه ای رویکرد اپراتور به هدف را تصحیح کرد و پهپاد FPV را در حال برخورد با ملی گرایان اوکراینی ثبت کرد. دومین پهپاد FPV گروه دیگری از نیروهای مسلح اوکراین را که در امتداد سنگر پایگاه عملیات خط مقدم راه می رفتند، منهدم کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала