پلیس آلمان تلفن و اسناد هواداران حماس را کشف و ضبط کرد

CC BY 2.0 / Steffen Voß / Bundestagچرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2023
اشتراک
نانسی فیسر، رئیس وزارت کشور آلمان: اسلام گرایان و یهودی ستیزان "نمی توانند و نباید در آلمان احساس امنیت کنند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت کشور آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس آلمان در جریان بازرسی از طرفداران سازمان‌های ممنوعه در آلمان - جنبش فلسطینی حماس و "سامیدون" سازمان‌دهنده تظاهرات حامی فلسطین، لپ‌تاپ، تلفن، رسانه‌های دیجیتال و اسناد مختلف را کشف و ضبط کرد.
صبح روز 23 نوامبر (پنج شنبه)، رسانه های آلمان گزارش دادند که پلیس در حال انجام بازرسی های گسترده ای در بین حامیان جنبش های طرفدار فلسطین در چهار ایالت فدرال است.
در بیانیه وزارت کشور آلمان آمده است:"امروز از ساعت شش صبح، حدود 500 عامل در مجموع 16 ملک متعلق به اعضا و هواداران سازمان‌های ممنوعه حماس و سمیدون بازرسی شدند.
تاکنون انواع وسایل الکترونیکی مانند موبایل و لپ تاپ، رسانه های دیجیتال و اسناد مختلف کشف و ضبط شده است. آنها توسط آژانس های امنیتی فدرال در حال ارزیابی هستند".
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2023
ماسک وعده داد که کمک های مالی شبکه اجتماعی X به دست حماس نرسد
به گفته نانسی فیسر، رئیس وزارت کشور آلمان، اسلام گرایان و یهودی ستیزان "نمی توانند و نباید در اینجا (در آلمان) احساس امنیت کنند.
صبح روز سه شنبه، به دلیل انتشار پست های یهودی ستیزی در اینترنت، یورش پلیس به هفت شهر در ایالت فدرال بایرن انجام شد، پلیس به 20 محل مسکونی یورش برد و تجهیزات از جمله تلفن همراه از مظنونان ضبط شد. به دلیل "تحریک به نفرت، استفاده از نمادهای سازمان‌های ضد قانون اساسی و سازمان های تروریستی و تأیید اقدامات جزایی" تحقیقات علیه آنها آغاز شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала