رگبار شدید باران و خطر وقوع سیل در ۷ استان ایران

© Photo / IRNAرگبار شدید باران و خطر وقوع سیل در ۸ استان ایران
رگبار شدید باران و خطر وقوع سیل در ۸ استان ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2023
اشتراک
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران در خصوص هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی از احتمال سیل در ۷ استان کشور گفت: با توجه به هشدار وقوع سیل و طوفان امدادگران این جمعیت در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، مرتضی مرادی‌پورمعاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران گفت: طبق هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه، در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، نیمه شرقی و شمالی خوزستان، شمال غرب فارس، جنوب ایلام، جنوب لرستان و دامنه و ارتفاعات در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.
وی افزود: براین‌اساس، با توجه به هشدار وقوع سیل و طوفان امدادگران جمعیت هلال‌احمر در ۷ استان کشور، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.
مرادی‌پور افزود: با توجه به هشدار هواشناسی، از هم‌وطنان درخواست می‌کنم که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و قبل از تردد از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.
هشدار بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش برف در ارتفاعات در روز دوشنبه، در استان‌های آذربایجان غربی، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس، مرکزی، غرب و جنوب اصفهان، ارتفاعات در استان‌های البرز و تهران و در روز سه‌شنبه، در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، نیمه شرقی مازندران، ارتفاعات و دامنه در لرستان، نوار شمالی خوزستان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز پیش‌بینی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала