آمریکا موشک جدید عملیاتی تاکتیکی PrSM را با موفقیت آزمایش کرد

© AP Photo / Eighth U.S. ArmyЗапуск южнокорейской ракеты Hyunmoo II и американской MGM-140 во время совместных военных учений США и Южной Кореи
Запуск южнокорейской ракеты Hyunmoo II и американской MGM-140 во время совместных военных учений США и Южной Кореи - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2023
اشتراک
شرکت آمریکایی لاکهید مارتین اعلام کرد که به همراه ارتش آمریکا موشک جدید عملیاتی تاکتیکی PrSM را که جایگزین ATACMS خواهد شد، با موفقیت آزمایش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه روز یکشنبه این شرکت آمده است:" لاکهید مارتین آزمایش پرواز صلاحیت تولید را که به طور مشترک با ارتش ایالات متحده انجام شد با موفقیت به پایان رساند. یک PrSM از پرتابگر HIMARS شلیک شد و به هدف مورد نظر اصابت کرد".
همانطور که این شرکت خاطرنشان می کند، PrSM یک موشک عملیاتی تاکتیکی است که قادر به "خنثی کردن اهداف در فاصله بیش از 400 کیلومتر" است.
پیش از این، داگلاس بوش، دستیار وزیر ارتش ایالات متحده برای اکتساب و تجهیزات، اظهار داشت که معرفی موشک های عملیاتی-تاکتیکی PrSM به خدمت ارتش ایالات متحده می تواند خطرات آمادگی رزمی مرتبط با تحویل احتمالی موشک های دوربرد ATACMS به اوکراین را کاهش دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала