- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

چگونه تسلیح مجدد نیروهای موشکی روسیه انجام می شود؟ + ویدئو

© Sputnik / Press service of the Ministry of Defense of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Гиперзвуковой ракетный комплекс "Авангард"
Гиперзвуковой ракетный комплекс Авангард - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئویی از تسلیح مجدد تشکیلات موشکی نیروهای موشکی استراتژیک یاسننسکی به سامانه موشکی " آوانگارد" منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه ویدئویی منتشر کرد که در آن نشان می دهد چگونه تشکیلات موشکی نیروهای موشکی استراتژیک در استان اورنبورگ در حال تجهیز مجدد به سامانه موشکی " آوانگارد" است.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: در استان اورنبورگ، کار برای تسلیح مجدد تشکیلات موشکی یاسننسکی به سامانه موشکی ثابت " آوانگارد" ادامه دارد. موشک بالستیک قاره پیما با استفاده از واحد ویژه بارگیری و حمل و نقل در پرتابگر زیرزمینی بارگیری می شود. این عملیات تکنولوژیکی بسیار پیچیده چندین ساعت به طول می انجامد.
وزارت دفاع روسیه تصریح کرد که زیرساخت های منطقه مربوطه برای قرار دادن هنگ موشکی بعدی در نگهبانی رزمی آماده شده است. این تاسیسات برای آماده سازی شیفت های نگهبانی، انجام وظیفه رزمی و استراحت پرسنل است.
این وزارتخانه افزود: اجرای اقدامات برنامه ریزی شده برای سال 2023 برای تسلیح مجدد نیروهای موشکی راهبردی به سامانه موشکی دارای بلوک ابر صوت، توان رزمی نیروهای راهبردی هسته ای کشورمان را افزایش می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала