- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نحوه آموزش رزمی پرسنل نظامی یگان های تهاجمی نیروهای مسلح روسیه + ویدئو

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий ВС РФ стреляет из реактивного пехотного огнемета РПО-А "Шмель" во время прохождения боевой подготовки на одном из полигонов в зоне специальной военной операции
Военнослужащий ВС РФ стреляет из реактивного пехотного огнемета РПО-А Шмель во время прохождения боевой подготовки на одном из полигонов в зоне специальной военной операции - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئویی را از نحوه آموزش رزمی پرسنل نظامی یگان های تهاجمی نیروهای مسلح روسیه منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئویی را منتشر کرد که در آن نحوه آموزش رزمی پرسنل نظامی یگان های تهاجمی نیروهای مسلح روسیه را نشان می دهد.
سوت گلوله ها و انفجار گلوله ها به صدا در می آیند: پرسنل نظامی یگان های تهاجمی ناحیه نظامی غرب در حال هماهنگی رزمی در یک میدان آموزشی در منطقه عقب عملیات ویژه هستند.
در این میدان تمرین، آموزش آتش و تاکتیکی در طول روز و در شب، هر روز به مدت چند ساعت انجام می شود. این امر برای اطمینان از اینکه یگان های تهاجمی مهارت، هوشیاری و حرفه ای بودن مورد نیاز برای انجام ماموریت های جنگی را از دست نمی دهند، انجام می شود.
پرسنل نظامی هر اقدام خود را تا زمانی که در آن مهارت کسب کنند، تمرین می کنند. تنها پس از گذراندن دوره کامل آموزشی، آنها به خط دفاع جنگ رفته و جایگزین کسانی می شوند که اکنون در خط مقدم هستند.
وظیفه نیروهای تهاجمی این است که از سخت ترین مناطق دفاعی نیروهای مسلح اوکراین عبور کنند، ارتفاعات مهم استراتژیک را اشغال کنند و آنها را تا رسیدن نیروهای کمکی نگه دارند.
بنابراین، هیچ اشتباهی حتی در میدان تمرین هم وجود ندارد. فقط در این مورد، هنگام انجام ماموریت های جنگی واقعی، موفقیت تضمین می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала