جاستین ترودو در رستورانی در کانادا "هو" شد + ویدئو

© AP Photo / Markus SchreiberJustin Trudeau, Canada
Justin Trudeau, Canada - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2023
اشتراک
نخست وزیر کانادا توسط حامیان فلسطین در رستورانی در ونکوور هو شد.
به گزارش اسپوتنیک، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا توسط حامیان فلسطین در رستورانی در ونکوور هو شد. نخست‌وزیر کانادا برای شام به رستوران ​​رفت، اما مجبور شد از دست فعالانی که خواستار آتش‌بس در نوار غزه بودند، فرار کند.
تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی خواستار آتش بس توسط اسرائیل شدند. آنها در دفاع از "کودکان فلسطین" شعارهایی سر دادند و فریاد "شرم باد" و "نسل کشی" سر دادند.
ترودو توسط حدود 100 افسر پلیس محافظت می شد. آنها دو معترض را بازداشت کردند. یک مرد به دلیل تعرض به یک افسر و دیگری به دلیل ممانعت از پلیس دستگیر شد.
پلیس ونکوور روز چهارشنبه اعلام کرد پلیس کانادا مردی را به دلیل حمله به یک افسر پلیس مدافع جاستین ترودو نخست وزیر در جریان تجمعی در حمایت از غزه دستگیر کرده است.
در بیانیه ای که پلیس ونکوور در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، آمده است: یک مرد 27 ساله به دلیل تعرض به یک افسر پلیس دستگیر شد در حالی که حدود 250 نفر در یک رستوران ... جایی که نخست وزیر در حال صرف غذا بود.
در جریان این تجمع، یکی دیگر از شرکت کنندگان به دلیل ممانعت از پلیس بازداشت شد. به گفته پلیس، این مرد 34 ساله است که هم اکنون آزاد شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала