انتشار اولین عکس های کوکائین کشف شده در کاخ سفید

© Sputnik / Natalia Silverstovaکاخ سفید
کاخ سفید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2023
اشتراک
دیلی میل عکس هایی از کوکائین کشف شده در تابستان امسال در کاخ سفید منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه انگلیسی دیلی میل برای اولین بار عکس هایی از کوکائین کشف شده در اوایل ماه ژوئیه در کاخ سفید را منتشر کرد.
این نشریه گزارش داد: عکس‌های کوکائین کشف شده در تابستان امسال <...> در کاخ سفید برای اولین بار در وب‌سایت دیلی میل منتشر شد.
عکس ها یک کیسه پودر سفید را نشان می دهند که در یکی از قفسه های کمد نگهداری وسایل قرار دارد. همانطور که منبع به این نشریه گفت، کمدها به کارکنان خاصی اختصاص داده نشده است و مهمانان می توانند قفسه مورد استفاده خود را انتخاب کرده و سپس کلید را تحویل بگیرند. دیلی میل خاطرنشان می کند که بازدیدکنندگان از قسمت غربی ساختمان از آنها استفاده می کنند، نه کاخ سفید یا دولت ریاست جمهوری.
به گفته همین منبع، محتمل ترین دارنده مواد مخدر فردی بوده که برای یک تور در کاخ سفید آمده است.
به گفته این نشریه، اسناد دریافت شده همچنین نشان می دهد که پل آبات، معاون رئیس اف بی آی در تحقیقات شرکت داشته است.
در تاریخ 2 ژوئیه، سرویس مخفی یک پودر سفید مشکوک در کاخ سفید کشف کرد که معلوم شد کوکائین است. پس از آن، تخلیه کارکنان از ساختمان اعلام شد؛ رئیس جمهور آمریکا جو بایدن در آن زمان در کاخ سفید نبود. نیویورک پست نوشت که اندکی قبل از کشف پودر، هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا که به رسوایی های مواد مخدر و فساد معروف است، در کاخ سفید حضور داشت.
پلیس در 13 ژوئیه گفت که سرویس مخفی تحقیقات خود را در مورد حادثه کوکائین در کاخ سفید تکمیل کرده است، اما نمی تواند بفهمد که چگونه این کوکائین وارد اقامتگاه ریاست جمهوری شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала