چگونه مرزهای اوکراین تغییر خواهد کرد؟

© AP Photo / Efrem Lukatskyکی یف تحویل فوری موشک های ضد هوایی را از غرب درخواست خواهد کرد
کی یف تحویل فوری موشک های ضد هوایی را از غرب درخواست خواهد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2023
اشتراک
روسیه ممکن است پنج منطقه دیگر در اوکراین را در نتیجه یک عملیات نظامی ویژه آزاد کند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه ای با روزنامه نگار دنی هایفونگ به این نکته اشاره کرد که روسیه ممکن است پنج منطقه دیگر در اوکراین را در نتیجه یک عملیات نظامی ویژه آزاد کند.
وی در ادامه افزود: "منظور تمدید عملیات نظامی ویژه تا سال 2025 و تأمین نیروهای مسلح روسیه به گونه ای است که آنها منابع کافی برای تکمیل وظیفه آزادسازی پنج منطقه دیگر را داشته باشند.
اکنون ما می توانیم هدف نهایی را ببینیم. یعنی "اگر می‌خواهید این درگیری را ادامه دهید، ما آن را ادامه می‌دهیم و پس از پایان آن، پنج منطقه دیگر، بخشی از اوکراین نخواهند بود".
سربازان روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2023
تشکیل ائتلاف جدید. در آمریکا پایان درگیری در اوکراین را اعلام کردند
به گفته وی، رهبری اوکراین هنوز فرصت کافی دارد تا قبل از تغییر مرزها و تعیین دولت دیگر، با استفاده از روش دیپلماتیک به درگیری پایان دهد.
رسانه های غربی به طور فزاینده ای می نویسند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از درگیری اوکراین خسته شده اند و حمایت از رژیم زلنسکی در حال ضعیف شدن است. به گزارش ان بی سی، مقامات آمریکایی و اروپایی در حال حاضر با کی یف در مورد پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله خطوط کلی آنچه اوکراین ممکن است برای دستیابی به توافق مجبور به صرف نظر کردن از آنها شود، گفتگو می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала