"بدترین سرمایه گذاری"؛ اشاره غربی ها به اشتباه محاسباتی ناتو

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر چرا روسیه به ارتش جدید در خاور دور نیاز دارد؟
چرا روسیه به ارتش جدید در خاور دور نیاز دارد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2023
اشتراک
افسر سابق اطلاعاتی آمریکا گفت که درگیری در اوکراین تنها روسیه را قوی تر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر در مصاحبه ای با روزنامه نگار دنی هایفونگ گفت:" هیچ واحد ناتو وجود ندارد که بتواند بیش از یک هفته در برابر روس ها مقاومت کند. این واقعیت است. بنابراین همه کسانی که می گویند "ما روس ها را می کشیم، این بهترین سرمایه گذاری ماست" نمی دانید چیست. این بدترین سرمایه گذاری است، زیرا تمام چیزی که ما به دست می آوریم این است که روسیه را هر روز قوی تر می کنیم".
او استدلال می کند که درگیری مسلحانه بین روسیه و ایالات متحده و ناتو در شرایط کنونی، پس از شروع درگیری در اوکراین، تنها منجر به خسارات و شکست عظیم برای ایالات متحده و اتحاد آتلانتیک شمالی به عنوان یک تیم واحد خواهد شد.
این افسر اطلاعاتی در پایان گفت: "تعداد تلفات نیروهای ما بیش از 3600 نفر در روز خواهد بود، تقریباً روزانه 5 تا 6 هزار سرباز کشته می دهیم".
پیش از این، ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا گفته بود که ایالات متحده باید به هر طریقی از برخورد با روسیه و چین اجتناب کند، زیرا چنین درگیری گسترده ای می تواند منجر به نابودی کامل کشور شود.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه خواهان درگیری نظامی مستقیم با ناتو نیست، اما اگر کسی آن را بخواهد، مسکو برای آن آماده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала