- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نابودی سربازان ارتش اوکراین در اطراف آرتیوموفسک + فیلم

© Sputnik / Anton Vergun /  مراجعه به بانک تصاویر سربازان ارتش روسیه
سربازان ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2023
اشتراک
یکی از سربازان گروه نیروهای ویژه ارتش روسیه اظهار داشت گروه های ناآماده نیروهای مسلح اوکراین در حین نزدیک شدن به مواضع در اطراف آرتیوموفسک توسط نیروهای روسیه منهدم می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت:""فرق است بین ی گروه حرفه ای و گروه به اصطلاح ناآماده که به آنها گروه گوشت های دم توپ می گوییم. این گوشت های دم توپ در یک ستون جلو می روند ، اصلاً بین آنها فاصله نیست و به این ترتیب شلیک خوب. یک گلوله برای نابودی کل چنین گروهی کافی است".
وی افزود: هنگام استفاده از پهپادهای FPV در ارتباط با توپخانه، اثربخشی ضربه زدن به کل گروه بسیار بالا خواهد بود.
این سرباز روس خاطرنشان کرد: سه موج حمله از سوی اوکراینی ها وجود داشت، آنها در گروه های هشت نفره پیشروی کردند، فاصله بین آنها حداقل بود، این سه موج به سادگی از بین رفتند. ما با استفاده از همه اسلحه ها از جمله پهپادهای FPV و توپ های دارای کالیبر 120 و 82 میلی‌متر کار کردیم. همه این امواج به سرعت و آنقدر مؤثر منهدم شدند که حتی به مواضع ما هم نرسیدند.
به گفته وی، گروه های آماده شده دشمن بر اساس طرح دیگری مورد اصابت قرار می گیرند: ابتدا جفت اصلی گروه انتخاب می شود که توسط یک پهپاد کامیکازه مورد حمله قرار می گیرد و بقیه آنها توسط توپخانه گلوله باران می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала