ولیعهد سعودی خواستار آتش بس در غزه شد

© AFP 2023 / ARIS MESSINISبمباران غزه
بمباران غزه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2023
اشتراک
ولیعهد سعودی محمد بن سلمان گفت: تامین حقوق قانونی مردم فلسطین تنها راه دستیابی به صلح در منطقه است.
به گزارش اسپوتنیک، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در نشست سران اتحادیه کشورهای عربی و سازمان همکاری اسلامی در ریاض، خواستار آتش‌بس فوری در نوار غزه و رسیدن کمک‌های بشردوستانه به این منطقه شد.
محمد بن سلمان گفت: ما خواستار آتش‌بس فوری در نوار غزه و رسیدن کمک‌های بشردوستانه هستیم و باید فوراً کریدورهای بشردوستانه در نوار غزه باز شوند.
به گفته وی، ادامه جنگ در نوار غزه "شکست آشکار شورای امنیت سازمان ملل" است.
وی گفت: تنها راه حل برای دستیابی به ثبات در منطقه، پایان دادن به اشغال سرزمین های فلسطینی توسط اسرائیل، توقف فعالیت های شهرک سازی و رفع محاصره (نوار غزه) است.
ولیعهد سعودی محمد بن سلمان گفته است که تامین حقوق قانونی مردم فلسطین تنها راه دستیابی به صلح در منطقه است. وی گفت: ما مطمئن هستیم که تنها راه رسیدن به صلح و امنیت در منطقه، تامین حقوق مشروع برای مردم فلسطین است. وی همچنین خاطرنشان کرد: شرایط برقراری امنیت در منطقه همچنان پایان اشغالگری اسرائیل، شهرک‌سازی‌های غیرقانونی در سرزمین‌های فلسطینی و رفع محاصره نوار غزه است.
رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2023
ورود ابراهیم رئیسی به ریاض + فیلم
دو اجلاس فوق العاده با حضور سران اتحادیه عرب و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی روز شنبه در ریاض پایتخت عربستان سعودی برای هماهنگی مواضع آنها و اتخاذ تصمیماتی برای توقف درگیری ها در نوار غزه برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала