نصرالله: ما از ۸ اکتبر و روز دوم طوفان الاقصی وارد این نبرد شدیم

© Photoنصرالله
نصرالله - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2023
اشتراک
سید حسن نصرالله گفت که همچنین تجاوزاتی که مسجدالاقصی در معرض آن قرار دارد، در تاریخ معاصر بی‌سابقه است.
به گزارش اسپوتنیک، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در اولین بیانیه خود پس از تنش بین فلسطین و اسرائیل گفت که به بازوان پرتوان عراقی و یمنی که وارد این نبرد مبارک شدند، درود می‌فرستم.
وی در سخنرانی خود گفت که هزاران اسیر فلسطینی سال‌های طولانی است که در زندانهای اشغالگران به سر می‌برند، بدون اینکه کسی برای آزادی آنها اقدامی انجام دهد.
سید حسن نصرالله افزود: همچنین تجاوزاتی که مسجدالاقصی در معرض آن قرار دارد، در تاریخ معاصر بی‌سابقه است.
وی خاطر نشان کرد: پرونده‌های پرفشاری بر فلسطینیان همچون پرونده‌های اسیران، قدس، محاصره نوار غزه، پروژه‌های شهرک سازی جدید در کرانه باختری وجود دارد.
وی ادامه داد: به خانواده شهدای نوار غزه، کرانه باختری و هر جایی که رزمندگان در عملیات ‌طوفان‌الاقصی قیام کردند، تسلیت می‌گوییم.
وی تاکید کرد: اگر بخواهیم به دنبال نبردی باشیم که کاملاً مشروع، انسانی، اخلاقی و دینی باشد، هیچ نبردی مانند نبرد مبارزه با صهیونیست ها نیست.
وی گفت: ما از نیروهای عراقی و یمنی که وارد این نبرد مبارک شدند، تشکر می کنیم.
وی افزود: درود بر مردم افسانه ای غزه و کرانه باختری که عظمت، ایمان، استواری و صبرشان را با کلمات نمی توان بیان کرد.
سید حسن نصرالله تاکید کرد: آمریکا مانع آتش‌بس در غزه است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ایالات متحده مسئول کامل جنگ کنونی در غزه و اسرائیل صرفا ابزار اجرایی آن است.
وی گفت: آمریکا مانع محکومیت اسرائیل در شورای امنیت و مانع آتش‌بس در غزه می‌شود. آمریکا، جنگ غزه را اداره می‌کند و باید بهای تجاوزاتش را بپردازد.
وی گفت: آمریکا مسئول نخست تمام جنایاتی است که در قرن گذشته و قرن فعلی رخ می‌دهد و باید به خاطر جنایاتش محاکمه و بازخواست شود.
سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد: تصمیم مقاومت اسلامی عراق در هدف قرار دادن پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی بر این اساس اتخاذ شد که آمریکا، جنگ علیه غزه را مدیریت می‌کند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: مقاومت اسلامی در عراق و یمن رسما اعلام آغاز همراهی کردند.
وی گفت: علی رغم همه تهدیدات بیگانگان کفتند تا کنون عملیات هایی انجام داده اند
وی خاطر نشان کرد: برخی منتظرند که حزب الله وارد جنگ شود، ما از ۸ اکتبر و روز دوم طوفان الاقصی وارد این نبرد شدیم
سید حسن نصرالله تاکید کرد: برنامه های جدیدی برای داخل فلسطین اشغالی وجود دارد و در ساعات آینده اقدامات بیشتری در این راستا را خواهید دید.
سیدحسن نصرالله گفت: اگر اسرائیل یک عملیات پیش‌دستانه علیه لبنان انجام دهد، بزرگترین حماقت تاریخ وجودی‌اش را انجام می‌دهد.
وی تاکید کرد: حزب‌الله جنگ تمام عیار را شروع کرده است. آنچه در امتداد مرز بین اسرائیل و لبنان می‌گذرد، علی‌رغم آنچه ممکن است برخی بگویند، محدود نیست و تأثیر بسیار زیادی دارد.
وی گفت: یک سوم ارتش اسرائیل به مرزهای لبنان منتقل شده اند و نصف نیروی دریایی اسرائیل نزدیک لبنان است. یک چهارم نیروی هوایی اسرائیل معطوف به لبنان شده است.
وی خاطر نشان کرد: کاری کردیم که دشمن درباره لبنان با احتیاط رفتار کنند! امروز اسرائیل پس گردنی میخورد و ساکت میماند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала