بررسی استیضاح بایدن در مجلس نمایندگان آمریکا در آینده نزدیک

© Sputnik / Igor Mikhalev /  مراجعه به بانک تصاویر در آمریکا نگران رشد احساسات طرفداری از روسیه هستند
در آمریکا نگران رشد احساسات طرفداری از  روسیه هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2023
اشتراک
مجلس نمایندگان آمریکا به زودی در خصوص روند استیضاح جو بایدن تصمیم گیری خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که این نهاد در آینده بسیار نزدیک در قالب تحقیقات ادامه دار در مورد روند استیضاح جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیم گیری خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تحقیقات ادامه دار در خصوص روند استیضاح بایدن به خبرنگاران اعلام کرد: "من معتقدم که خیلی رود ما در نقطه تصمیم گیری در این خصوص قرار خواهیم گرفت".

جانسون افزود که اعضای کنگره در حین تصمیم گیری "قصد دارند شواهد پایبند به اسناد و شواهد باشند" و تاکید کرد که تصمیمی برای "هشدار دادن" در مورد اقدامات آتی ندارند.
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2023
نارضایتی اکثر آمریکایی ها از عملکرد بایدن
مجلس نمایندگان آمریکا که در توسط اعضای حزب جمهوری خواه کنترل می شود به فساد مالی و سوء استفاده از جایگاه توسط جو بایدن مشکوک می باشد و بر این اساس روند استیضاح وی را در دورانی که کوین مک کارتی همچنان سمت ریاست آن را بر عهده داشت، آغاز نمود. کمیته تخصصی در این مجلس در حال بررسی این سوال می باشد که آیا جو بایدن از عملیات های تجاری فرزندش هانتر بایدن سود مالی برده است یا خیر. این اتهامات مربوط به دوره ای می باشند که جو بایدن بین سالهای 2017-2009 سمت معاونت ریاست جمهوری را بر عهده داشته است.
بایدن به نوبه خود به دفعات اساسا این اتهامات را رد کرده است و کاخ سفید تحقیقات مربوط به ارتباطات رئیس جمهور با تجارت فرزندش را "سیاست افراطی در بدترین شکل" نامیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала