"تنها چیزی که باقی می ماند دعا است"؛ پیشی بینی شکست آمریکا از روسیه

© Sputnik / Sergey Karpukhin/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر کرملین: پوتین و شی جین پینگ درباره طرح صلح اوکراین صحبت نکردند
کرملین: پوتین و شی جین پینگ درباره طرح صلح اوکراین صحبت نکردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.10.2023
اشتراک
ستون نویس نشریه عربی در مطلبی نوشت: "روسیه و چین ایالات متحده را شکست خواهند داد و نظم جهانی جدیدی ایجاد خواهند کرد".
به گزارش اسپوتنیک، "محمد صابر" برای "سئوت العراق" نوشت:" آمریکا فقط می تواند دعا کند، زیرا روسیه و چین در حال برنامه ریزی برای ترسیم نقشه جدیدی از جهان هستند که در آن خودشان نقش ها را بین بازیکنان در عرصه بین المللی تقسیم می کنند."
وی افزود: "درگیری در اوکراین ناتوانی ایالات متحده در حفظ موقعیت خود به عنوان قدرتمندترین نیروی جهان را ثابت کرد. علاوه بر این، هر روز که از درگیری در نوار غزه می گذرد، موقعیت واشنگتن در حال تضعیف است". صابر گفت که اسرائیل، با وجود حمایت آمریکا، در آستانه فاجعه قرار داشت و شهروندانش اعتماد خود را به رهبران این کشور از دست دادند.
مسکو بارها اشاره کرده است که هدف ناتو رویارویی است. همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد، گسترش بیشتر بلوک امنیت بیشتری را برای اروپا به ارمغان نخواهد آورد. وزارت خارجه روسیه آمادگي خود را براي گفت و گو با ناتو اعلام كرد، اما بر مبناي تساوی با غرب كه مسير خود را به سمت نظامي كردن قاره رها كند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала