یک آنتی ویروس فوق العاده روسی

© Fotolia / Andrey Popovحملات سایبری هکر‌های ایرانی به تعداد زیادی از شرکت های آمریکایی
حملات سایبری هکر‌های ایرانی به تعداد زیادی از شرکت های آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.10.2023
اشتراک
وزارت توسعه دیجیتال: روسیه در حال ایجاد یک سیستم سوپر آنتی ویروس "Mمولتی اسکنر" است.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر شویتوف، معاون وزارت توسعه دیجیتال فدراسیون روسیه روز پنجشنبه در مجمع عمومی اطلاع رسانی منطقه ای"پروف - آی تی" گفت: مرکز فناوری ملی برای رمزنگاری دیجیتال در حال ایجاد یک سیستم فوق العاده ضد ویروس داخلی امیدوار کننده "مولتی اسکنر" است.
یکی از سیستم‌های امیدوارکننده‌ای که مرکز ملی فناوری رمزنگاری دیجیتال در حال ایجاد است، سیستم موسوم به "مولتی اسکنر" است. آنالوگ سیستم آنتی ویروس امریکایی و این یک آنتی ویروس فوق العاده است که در برابر امضاهای مختلف از انواع خاص بررسی می‌کند."
معاون وزیر ارتباطات ایران از نمایشگاه فناوری اطلاعات روسیه بازدید کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2023
معاون وزیر ارتباطات ایران از نمایشگاه فناوری اطلاعات روسیه بازدید کرد
شویتوف خاطرنشان کرد که این یک "سیستم بسیار قدرتمند" خواهد بود نه تنها از نظر خود فناوری، بلکه زیرساخت هایی نیز برای آن ایجاد می شود.
او گفت: "حجم زیادی از ترافیک در پرواز تجزیه و تحلیل می شود، عناصر بالقوه مخرب در آن یافت می شوند که در همان محیط ایمن سازی می شوند و مشخص می شود: ویروس یک ویروس نیست. همه اینها یک سوپر آنتی ویروس است."
معاون وزیر همچنین گفت که علاوه بر این، STC در حال توسعه راه حلی برای پلت فرم اقتصاد دیجیتال و رمزنگاری داخلی است.
علاوه بر این، به گفته شویتوف، در روسیه در سال 2024، سیستم ضد کلاهبرداری برای مسدود کردن تماس ها از شماره های جعلی ایجاد شده توسط سرویس فدرال برای نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی به طور کامل عملیاتی خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: این سیستم باید تعداد موارد کلاهبرداری تلفنی را به شدت کاهش دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала