پلیس آمریکا عامل تیراندازی به سوی مردم در ایالت مین را شناسایی کرد اما او هنوز فراری است + عکس

© AFP 2023 / Laura Buckmanپلیس آمریکا
پلیس آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.10.2023
اشتراک
مقامات مجری قانون در شهر لویستون آمریکا مظنون تیراندازی به سوی انبوه مردم را که دست کم 22 کشته برجای گذاشت شناسایی کرده اند اما وی همچنان فراری است.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را پلیس محلی اعلام کرده است.
پیش از این، فاکس نیوز گزارش داده بود که مأموران اجرای قانون مردی را که در شهر لویستون اقدام به تیراندازی به سوی مردم کرده بود، بازداشت کردند.
پلیس محلی در پیامی در شبکه اجتماعی فیس بوک* (که در روسیه به عنوان سازمان افراط گرا ممنوع است) گفت: "سازمان های اجرای قانون در تلاش هستند تا محل اختفای رابرت کارت، مظنون به تیراندازی به سوی مردم را مشخص کنند.
همانطور که اشاره شده، عامل تیراندازی هنوز "مسلح و خطرناک" است.
به گزارش ای بی سی نیوز، کارت در ارتش خدمت می کرد و به عنوان مربی اسلحه گرم کار می کرد. او سابقه مشکلات روانی داشت و در تابستان امسال دو هفته را در یک بیمارستان روانی گذراند، پس از اینکه گفته می‌شد قول داده بود به سوی یک مرکز گارد ملی شلیک کند.
همانطور که قبلا گزارش شده بود، یک مرد ناشناس در سه مکان مختلف در شهر لویستون، از جمله یک مرکز خرید و یک بار، تیراندازی کرد. بر اساس آخرین آمار، دست کم 22 نفر کشته و 60 نفر دیگر زخمی شدند.
پلیس این حمله را یک حمله تروریستی نمی داند. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، که از این حادثه مطلع شده بود، به مقامات ایالت مین پیشنهاد کمک کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала