ارتش روسیه اولین محموله هویتزرهای خودکششی "مالوا" را دریافت کرد + فیلم

© Sputnik / Kirill Zykov /  مراجعه به بانک تصاویر هویتزر خودکششی روسی "مالوا"
هویتزر خودکششی روسی مالوا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.10.2023
اشتراک
شرکت دولتی "روس تک" (Rostec) اولین محموله هویتزر خودکششی"مالوا" Malva)) در روی شاسی چرخدار به وزارت دفاع روسیه تحویل داد.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را سرویس مطبوعاتی "روس تک" گزارش داده است.
این شرکت اعلام کرد: "روستک اولین محموله خودکششی مالوا 152 میلی متری را برای سربازان ارسال کرده است".
خاطرنشان می شود این سلاح، متحرک است، می تواند به طور خودکار انواع مهمات را شلیک کند و در حالتی عمل کند که چندین گلوله به طور همزمان به هدف برسد.
بک خان اوزدیف، مدیر صنعتی مجتمع سلاح‌های متعارف، مهمات و مواد شیمیایی ویژه شرکت Rostec تأکید کرد: "مالوا به لطف شاسی چرخدار، می‌تواند به سرعت به سوی موضع خود حرکت کرده و برای دوری از شلیک متقابل آن را ترک کند و از اجتناب کند، که در شرایط جنگ ضد آتشبار بسیار مهم است."
اوزدویف افزود : "این یک سلاح مدرن و قدرتمند است که با آن می‌توان تقریباً هر هدفی را با گلوله‌های تخریبی در برد بیش از 24 کیلومتر نابود کرد".
"مالوا" بر اساس شاسی BAZ با آرایش چرخ 8x8 ساخته شده است. این هویتزر قادر است 1100 کیلومتر را در جاده های معمولی بدون سوخت گیری طی کند و به لطف سیستم چهار چرخ محرک و موتور قدرتمند دیزلی می تواند به خوبی در جاده های صعب العبور نیز حرکت کند
سرعت شلیک این هویتزر بیش از هفت گلوله در دقیقه و ظرفیت مهمات آن تا 30 گلوله است.
"مالوا" برای انهدام پست های فرماندهی، سازه های دفاعی، توپخانه، باتری های موشکی و خمپاره ای، سامانه های پدافند هوایی، ستون های خودروهای زرهی و پرسنل دشمن طراحی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала