زنگ خطر برای غرب پس از سفر پوتین به چین

© Sputnik / Sergey Savostyanov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и КНР Си Цзиньпин на церемонии встречи глав делегаций - участников III Международного форума "Один пояс, один путь" в Пекине
Президент РФ Владимир Путин и КНР Си Цзиньпин на церемонии встречи глав делегаций - участников III Международного форума Один пояс, один путь в Пекине - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.10.2023
اشتراک
ستون نویس دیلی اکسپرس می نویسد که سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به چین، آسیب زیادی به ایالات متحده وارد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، "پل ویترز" در این مقاله می نویسد:" ایالات متحده در خطر جدی قرار دارد. ممکن است عنوان هژمون جهانی خود را از دست بدهد، زیرا ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ مشترکاً در تلاش برای تغییر موازنه قدرت جهانی هستند."
این روزنامه نگار همچنین به نظر اندرو سندرز کارشناس بریتانیایی اشاره کرد که گفت سفر رئیس جمهور روسیه به چین "مشکلات مهمی برای آمریکا ایجاد خواهد کرد."
سندرز گفته بود: "ایالات متحده می‌تواند قربانی اصلی روابط نزدیک‌تر بین روسیه و چین شود".
پیش از این، ساوت چاینا مورنینگ پست اشاره کرده بود که کشورهای بیشتری آماده اند تا نسبت به نظم جهانی تحمیل شده توسط غرب ابراز نارضایتی کنند.
رئیس جمهور روسیه در سفر خود به چین به ایالات متحده توصیه کرد که احترام به دیگران را بیاموزد و بتواند به دنبال مصالحه باشد. سفر ولادیمیر پوتین به چین از 17 تا 18 اکتبر انجام شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала