اولین مانور مشترک هوایی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی

© AP Photo / South Korea Defense MinistryИстребители F-15K ВВС Южной Кореи и истребители F-16 ВВС США летят строем во время совместных учений в Южной Корее
Истребители F-15K ВВС Южной Кореи и истребители F-16 ВВС США летят строем во время совместных учений в Южной Корее - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2023
اشتراک
رسانه: ایالات متحده، ژاپن و کره جنوبی اولین مانور مشترک نیروهای هوایی خود را انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک، آژانس خبری ریونهاپ به نقل از منابعی در ارتش کره جنوبی اعلام کرد که این کشور به همراه ایالات متحده آمریکا و ژاپن برای اولین بار مانور مشترک نیروی هوایی برگزار کرد.

بنا بر اطلاعات این رسانه، این مانور در بخش جنوبی شبه جزیره کرده اما در خارج از مرز هوایی جمهوری کره برگزار شد ه است. بمب افکن راهبردی B-52H آمریکا به همراه جنگنده های F-15K و F-16 سه کشور در این مانور شرکت داشته اند و بدرقه این بمب افکن را در حالت جنگی تمرین کرده اند.

در تاریح 17 اکتبر مانور مشترک B-52H بت جنگنده های F-35 نیروی هوایی کرده بر فراز شبه جزیره کره صورت گرفته و این بمب افکن برای اولین بار در کره جنوبی فرود آمده است.
دیدار سران کشورهای آمریکا، ژاپن و کره جنوبی دی کمپ دیوید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2023
بایدن با رهبران کره جنوبی و ژاپن دیدار می کند
به گفته این خبرگزاری، این مانور مشترک سه جانبه در راستای توافقنامه منعقد شده بین رهبران کره جنوبی، ژاپن و ایالات متحده آمریکا در جریان دیدار ماه آگوست ایشان در اقامتگاه رئیس جمهور آمریکا در کمپ دیوید، برگزار شده است. سئول، واشنگتن و توکیو پیشتر مانور مشترک نیروهای دریایی خود را نیز از سر گرفته بودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала