سازمان اطلاعات آمریکا: بیمارستان غزه "خسارت خفیفی" دیده است

© AP Photo / Abed KhaledПоследствия удара по больнице Аль-Ахли в Газе
Последствия удара по больнице Аль-Ахли в Газе  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2023
اشتراک
رسانه: آمریکا بر این باور است که در حمله به بیمارستان غزه 300 نفر کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی "سی ان ان" با استناد به داده های اولیه خبر داد که بر اساس ارزیابی جامعه اطلاعاتی ایالات متحده بیمارستان غزه "خسارت خفیفی" در نوار غزه دیده است، خسارت قابل مشاهده ای به ساختمان اصلی وارد نشده است و معتقد است که این حمله بین 100 تا 300 کشته برجای گذاشته است.
این شبکه تلویزیونی در بیانیه ای اعلام کرد: جامعه اطلاعاتی آمریکا تخمین می زند که بین 100 تا 300 نفر در انفجار بیمارستان المعمدانی غزه کشته شده اند.
مقامات جامعه اطلاعاتی آمریکا خاطرنشان کردند که آنها به ارزیابی ادامه می دهند و ممکن است داده ها تغییر کند. کار برای تعیین اینکه آیا این انفجار در نتیجه پرتاب احتمالی ناموفق موشک جهاد اسلامی بوده است، همانطور که اسرائیل ادعا می کند نیز ادامه دارد.

در ارزیابی جامعه اطلاعاتی آمریکا آمده است که ما فقط آسیب جزئی به سقف دو سازه نزدیک ساختمان اصلی بیمارستان دیدیم، اما هر دو سازه سالم بودند.

رئیس جمهور ایران در نشست سران سازمان همکاری شانگهای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.10.2023
رییسی: شعله آتش بیمارستان المعمدانی اسرائیل را خواهد بلعید
بیمارستان باپتیست المعمدانی در نوار غزه روز سه شنبه مورد حمله قرار گرفت. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که 471 نفر کشته و بیش از 300 نفر زخمی شدند که بیشتر آنها زن و کودک بودند. فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها یکدیگر را مسئول این حمله می‌دانند، وزارت خارجه فلسطین می‌گوید این حمله توسط هواپیماهای اسرائیلی انجام شده است و ارتش اسرائیل می‌گوید بیمارستان با موشکی که گروه جهاد اسلامی فلسطین پرتاب کرده بود، هدف قرار گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала