رسانه: مظنون حمله به هواداران فوتبال در بلژیک کشته شد

© AFP 2023 / Philippe Huguenتلاش نافرجام برای حمله تروریستی به شهر آنتورپ بلژیک
تلاش نافرجام برای حمله تروریستی به شهر آنتورپ بلژیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2023
اشتراک
شبکه تلویزیونی LN24 گزارش داد که مظنون یک حمله تروریستی در بروکسل بر اثر جراحات وارده در جریان تیراندازی جان خود را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، پیشتر گزارش شده بود که پلیس بروکسل پس از دستگیری مظنون حمله تروریستی به هواداران فوتبال سوئد، به دنبال دو نفر دیگر است.
همانطور که اشاره شد وی از ناحیه سینه مجروح شده بود.
به گفته این کانال تلویزیونی، وزارت کشور بلژیک دستگیری و مجروحیت وی را تایید کرد، اما این اداره خاطرنشان کرد که هویت این مرد هنوز به طور رسمی مشخص نشده است.
دیروز حدود ساعت 19:00 به وقت محلی، یک فرد ناشناس با یک جلیقه سیگنال نارنجی به سمت ساختمانی در مرکز بروکسل رفت و با فریاد الله اکبر شروع به تیراندازی به سمت افرادی که لباس تیم ملی فوتبال سوئد به تن داشتند کرد. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، مهاجم هواداران را تعقیب می کند و احتمالاً با یک اسلحه کلاشینکف به سمت آنها شلیک می کند.
دو شهروند سوئدی کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است. قربانیان سوئدی‌هایی بودند که برای تشویق تیم ملی فوتبال در مسابقه مقدماتی یورو 2024 بین سوئد و بلژیک به بروکسل آمدند. مهاجم بعداً ویدیویی را ضبط کرد که در آن اظهار داشت که به گروه دولت اسلامی تعلق دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала