استقرار آخرین سیستم شعله افکن "توسوچکا"ی روسیه + فیلم

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر سیستم توس -1
سیستم توس -1 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد که این سیستم به دلیل افزایش تحرک، افزایش قدرت آتش و همچنین افزایش برد و دقت مهمات مورد استفاده توسعه یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، آخرین سیستم شعله افکن "توسوچکا"(Tosochka) در منطقه نظامی شمال مورد استفاده قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه به اسپوتنیک گفت که خدمه سیستم شعله افکن سنگین TOS-2 "توس-2" (نام مخفف توسوچکا)،واحدهای پدافند شیمیایی و بیولوژیکی تشعشعی منطقه نظامی مرکزی، یک مرکز پیاده نظام اوکراین در یکی از مناطق مستحکم در منطقه عملیات ویژه نظامی را منهدم کردند.
خدمه پس از استقرار، یک پرتابه ترموباریک با برد گسترده پرتاب کردند که با موفقیت به تمرکز پیاده نظام دشمن متمرکز در یک منطقه مستحکم برخورد کرد.
متخصصان از ویژگی های تاکتیکی و فنی Tosochka بسیار قدردانی می کنند. وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد که این سیستم به دلیل افزایش تحرک، افزایش قدرت آتش و همچنین افزایش برد و دقت مهمات مورد استفاده توسعه یافته است.
سیستم "توسوچکا" یا "بوراتینو" "توس-1" و "توس-1آ" که در حال حاضر در خدمت رزمی هستند با ویژگی های تاکتیکی و فنی بهبود یافته آن با دیگر سیستم ها فرق دارد.
این مجموعه بر روی شاسی چرخدار خودروی " اورال" با افزایش قابلیت کراس کانتری نصب شده است، برد شلیک افزایش یافته و سیستم های هدف گیری، تیراندازی و کنترل آتش خودکار است. علاوه بر این، شعله افکن سنگین مجهز به جرثقیل است و به وسیله نقلیه بارگیری نیاز ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала