گزارش و تحلیل

پایان اکسپو ایران-روسیه + عکس

© Sputnikهمایش تجاری اکسپو ایران_روسیه
همایش تجاری اکسپو ایران_روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2023
اشتراک
نمایشگاه اکسپو ایران-روسیه نشان دهنده ی همکاری های گسترده ی ایران و روسیه در حوزه های رسانه ای، تجاری، فناوری، تحصیلی و دیگر بخش ها بود.
از هجدهم مهر ماه نمایشگاه اکسپو ایران-روسیه در برج میلاد افتتاح شد و امروز بیستم مهر ماه نمایشگاه به پایان رسید، این نمایشگاه نشان دهنده ی همکاری های گسترده ی ایران و روسیه در حوزه های رسانه ای، تجاری، فناوری، تحصیلی و دیگر بخش ها بود.
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه بعنوان نمایش دهنده ی همکاری های رسانه ای دو کشور ایران و روسیه در این نمایشگاه حضور داشت و علاقمندان با این رسانه بیشتر آشنا شدند. احسان سروی، مدیر عامل مجموعه پیشرو گستر در رابطه با نمایشگاه اکسپو ایران- روسیه به خبرنگار اسپوتنیک در تهران گفت:
در سه روزی که نمایشگاه اکسپو ایران-روسیه برگزار شد جلسات دوجانبه خوبی را با طرف ‌های روسی برگزار کردیم خواسته ‌ها و توانمندی ‌های هر دو طرف بررسی شد و اعلام آمادگی کردیم تا بتوانیم برای همکاری های مشترک و بحث ‌های عملیاتی با شرکت‌ های متناظرمان اقدام کنیم، مجموعه ما در زمینه برق الکترونیک و مخابرات در حال فعالیت است و بحث‌ های آر اند دی، پیمانکاری و فروش در مجموعه ما انجام می‌شود.
همایش تجاری اکسپو ایران_روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.10.2023
گزارش و تحلیل
آغاز به کار همایش تجاری اکسپو ایران - روسیه
زمینه ی فعالیت ما در مونیتورینگ و دیسپاچینگ در سیستم آی یو تی است.
پیش بینی می ‌کنم امکان صادرات به روسیه را داشته باشیم اما از آنجایی که روسیه بازار جدیدی برای ما محسوب می‌شود این بازار نیاز به شناخت و بررسی بیشتری دارد، در همایش‌هایی نظیر نمایشگاه اکسپو ایران-روسیه نقاط ضعف و قوت این ساختار را بررسی کردیم.
بحث ‌های مالی در حوزه همکاری ‌های ایران و روسیه تاثیر چشمگیری دارد و حمل و نقل نیز یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود. امیدواریم با بازاریابی مناسب بتوانیم فضای بهتری را برای همکاری دو کشور فراهم کنیم.
© Sputnikاکسپو ایران-روسیه
اکسپو ایران-روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2023
اکسپو ایران-روسیه
نماینده ی دانشگاه علوم پزشکی و تحقیقاتی پریولسکی، پیرامون این دانشگاه و شرکت در اکسپو ایران-روسیه گفت:
دانشگاه علوم پزشکی و تحقیقاتی پریولسکی در شهر نیژنی نووگرود چهارمین شهر بزرگ روسیه است. در حال حاضر بیش از ۸ هزار دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند که از این تعداد بیش از ۳ هزار دانشجوی خارجی و ۱۵ دانشجوی ایرانی مشغول به تحصیل داریم.
ظرفیت پذیرش دانشجویان ایرانی در روسیه افزایش یافت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.10.2023
گزارش و تحلیل
ظرفیت پذیرش دانشجویان ایرانی در روسیه افزایش یافت
دانشگاه ما به طور تخصصی رشته‌ های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی را تدریس می‌کند و کلاس‌های رشته های تخصص با بیش از ۴۲ موضوع را برگزار می‌کند؛ دانشگاه علوم پزشکی و تحقیقاتی پریولسکی بیش از ۱۰۱ سال قدمت دارد و مدرک آن مورد تایید وزارت بهداشت آمریکا است به این مفهوم که دانشجویان پس از ۲ سال تحصیل در دانشگاه می‌توانند مطالب ‏یو اس املی را بخوانند و برای ورود به دانشگاه‌ های پزشکی آمریکا و کانادا اقدام کنند، همچنین دانشگاه مورد تایید کشور آلمان نیز هست و فعالیت در محدوده اروپا با مدرک پزشکی این دانشگاه کاملاً قانونی است.
© Sputnikاکسپو ایران-روسیه
اکسپو ایران-روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2023
اکسپو ایران-روسیه
یکی از مهمترین مزیت‌ های این دانشگاه تعداد بیمارستان‌های زیر نظر این دانشگاه است، دانشگاه علوم پزشکی و تحقیقاتی پریولسکی، ۱۳ بیمارستان مختص به خود دارد که به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا در این بیمارستان‌ها بیماران زیادی را ویزیت کنند.
سه روز در نمایشگاه اکسپو ایران- روسیه شرکت کردیم و امیدواریم تا سال‌های بعد تعداد بیشتری دانشجوی ایرانی را در دانشگاهمان مشاهده کنیم، برنامه‌ ای که ما برای پذیرش دانشجویان ایرانی داریم ۱۵۰ الی ۲۰۰ دانشجوی ایرانی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала