ماجراجویی خطرناک. وحشت آمریکایی‌ها از اشتباه خود

© AP Photo / Gregory Bull مرز آمریکا و مکزیک
 مرز آمریکا و مکزیک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2023
اشتراک
هجوم بی سابقه مهاجران مکزیکی تهدید بزرگی برای ایالات متحده است.
به گزارش اسپوتنیک، تومی لارن، روزنامه نگار آمریکایی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که آمریکایی ها از اشتباه خود به وحشت افتادند.
وی در ادامه افزود: "آژیر خطر به صدا درآمده است. فقط در عرض چند سال، میلیون‌ها جوان بالغ اجازه عبور از مرز جنوبی آمریکا را دریافت کردند. شما واقعاً فکر می‌کنید همه این افراد برای یافتن کار به اینجا آمده‌اند؟ گشایش مرز یک قمار خطرناک است."
پیش از این ایلان ماسک برای نشان دادن ابعاد بحران مهاجرت به مرز آمریکا- مکزیک رفته بود. او از ده ها مهاجر غیرقانونی فیلم گرفت که در زیر یک پل در مرز آمریکا نشسته بودند و منتظر رسیدگی ماموران مرزی بودند. بنیانگذار اسپیس ایکس خواستار درک وضعیت در مرز جنوبی ایالات متحده و توقف موج مهاجران شده بود.
آمریکا برای مقابله با هجوم گسترده پناهجویان  از مکزیک آماده می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2023
آمریکا برای مقابله با هجوم گسترده مهاجران غیر قانونی از مکزیک آماده می شود
تعداد بی‌سابقه‌ای از مهاجران در زمان حکومت دولت جو بایدن به مرز جنوبی ایالات متحده هجوم آوردند. تعداد مهاجران در سال‌های 2021 و 2022 رکوردها را شکست و به 2.3 میلیون نفر رسید.
مقامات ایالات متحده اعلام کردند که در سال مالی 2023 با بیش از 1.2 میلیون مهاجر مواجه شده اند. در عین حال، فاکس نیوز و سایر رسانه های آمریکایی تعداد مهاجران غیرقانونی را که در دوران ریاست جمهوری بایدن وارد ایالات متحده شده اند، بیش از 6 میلیون نفر تخمین می زنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала