رهبر فلسطین خواهان دخالت جهان در وضعیت کنونی با اسرائیل شد

© Photo / IRNAمحمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2023
اشتراک
رسانه: محمود عباس از جهان خواست تا فورا در وضعیت کنونی با اسرائیل دخالت کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری وافا، محمود عباس رئیس جمهور فلسطین از جامعه جهانی خواست تا فورا در وضعیت کنونی با اسرائیل دخالت نماید.

این خبرگزاری می نویسد: "رئیس جمهور مسئولت محروم سازی مردم غزه از منابع اساسی شامل آب، برق و غذا را بر دوش دولت اسرائیل قرار داد. وی از جامعه جهانی خواست تا هرچه سریعتر در شرایط موجود با اسرائیل دخالت کند و مقامات اشغالگر اسرائیل را مجبور سازند که تعهدات قانونی خود در برار ملت فلسطین که از تبعات جنگ و محدود سازی اسرائیل آسیب می بیند، اجرا نمایند".

این رسانه تاکید می کند که عباس به مقامات فلسطینی دستور داده تا فورا تمامی منابع در دسترس را برای مردم نوار غزه ارسال نمایند. وی همچنین تاکید کرده است که فلسطین در برابر "خشونت" اسرائیل تنها نخواهد ماند.
مسجد ویران شده پس از حملات هوایی اسرائیل در غزه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2023
نتانیاهو: غزه را ویران می‌کنم
روز شنبه اسرائیل با حمله موشکی بی سابقه ای از لحاظ مقیاس آن از طرف نوار غزه روبرو شد. بخش رسانه ای ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای افراطی سه هزار موشک را به سمت خاک این کشور پرتاب کرده اند. علاوه بر آن، ده ها جنگجو وارد مناطق مرزی اسرائیل شده اند. نظامیان اسرائیل در حال پاسکازی شهرک ها می باشند و در سراسر کشور حالت فوق العاده اعلام شده است. بنا بر آخرین آمار تا این لحظه 600 نفر در این کشور در نتیجه این حملات جان خود را از دست داده اند و بیش از 2000 نفر مجروح شده اند.
معاون وزیر خارجه روسیه در گفتگو با اسپوتنیک تاکید کرده است که مسکو اسرائیل و فلسطین را به آتش بس و بازگشت به میز مذاکره دعوت می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала