روسیه خواستار برقراری آتش بس بین اسرائیل و فلسطین شد

© Sputnik / Наталья Селиверстоваساختمان وزارت خارجه روسیه
ساختمان وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2023
اشتراک
روسیه از اسرائیل و فلسطین می خواهد آتش بس برقرار کنند و به میز مذاکره بازگردند.
میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه به اسپوتنیک گفت که روسیه از اسرائیل و فلسطین می خواهد آتش بس برقرار کنند کنند و به میز مذاکره بازگردند؛ تشدید تنش کنونی پیدایش مجدد بسیار خطرناک یک درگیری طولانی مدت است.
وی گفت: ما با همه در تماس هستیم و از آنها می خواهیم آتش بس برقرار کنند و به میز مذاکره بازگردند. آنها چقدر از تماس های ما استقبال می کنند؟ خوب، ما طرفدار آن هستیم که همه مسائل به صورت مسالمت آمیز بر اساس منافع متقابل حل شود.
وی خاطرنشان کرد: روسیه در حال حاضر با اسرائیل، فلسطین، مصر و دیگر کشورهای عربی به منظور کاهش تنش در تماس است.
معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه تاکید کرد: ما با همه در تماس هستیم. می خواهیم هر چه سریعتر متوقف شوند. تلفات، خسارات و مجروحین زیادی وجود دارد. ما باید هر چه زودتر به همه اینها پایان دهیم و پشت میز مذاکره بنشینیم، به ویژه از آنجایی که چارچوب حقوقی بین المللی شناخته شده است - باید یک راه حل عادلانه و جامع برای درگیری وجود داشته باشد. موضع ما بدون تغییر باقی می ماند.
میخائیل بوگدانوف گفت که این درگیری 75 سال به طول انجامیده است. این یک پیدایش مجدد درگیری بسیار خطرناک است. یک دایره باطل از خشونت است.
شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس، گردان های القسام، روز شنبه از عملیاتی علیه اسرائیل خبر داد و اعلام کرد که 5000 موشک شلیک کرده است. نیروهای دفاعی اسرائیل از آغاز عملیات شمشیرهای آهنین علیه حماس در نوار غزه خبر دادند. یواو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی از تجمع گسترده نیروهای ذخیره در پس زمینه شلیک موشک های بی وقفه از نوار غزه و نفوذ شبه نظامیان به خاک اسرائیل خبر داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала